hoejlund skriver:
Sidste år døde et familiemedlem og han var med inde og se hende og taklede det rigtig godt. Han kom selv på at nu var vores familiemedlem på månen.
Vi har snakket lidt om at bruge månen igen.
Faster dødede meget voldsomt, så han vil ikke få hele sandheden af vide. Men vi har snakket om at pakke det lidt ind, så han for noget af det af vide.
Vi har også snakket om han skal med, og vi har børnehaven indover, for at hører dem om de vil mene at han klare det. Samtidige også for at kan se hvad der sker når folk dør.
Når det er voldsomt er det en fordel at det ikke er første gang i skal fortælle om døden
Mht pakken ind .. pas på ... Som Line skriver pas på billeder, metaforer og sammenligning
Udelad hellere detaljer end at pakke ind
Hvis hun blev skudt så sig det - men undlad at fortælle hvor henne på kroppen med mindre du bliver spurgt
Hvis nogen brød ind hos faster og skar halsen over på hende og voldtog hende - undlad voldtægten men fortæl at hun blev stukket i halsen med en kniv ... Hvis I ikke ved hvem der gjorde det (heller ikke hvis I tror i ved det men ingen er dømt ) så lad være at komme med spekulationer ... Sig hellere jeg ved det ikke end jeg tror ..
Hvis faster blev kørt over af en lastbil, så fortæl dette
Hvis faster blev dræbt af en bombe i krig .. Så fortæl at faster er død, hun blev ramt af en bombe fordi hun var nede og passe på en masse mennesker (eller hvad hun nu laver )
Jeg aner ikke hvad der er sket så derfor er det jo lidt svært at rådgive
Anmeld
Citér