Hvad ville I gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2016

alenemor42

Smølfine123 skriver:

Nu er der så i min øjne uendelig stor forskel på rygter om at man er en dårlig mor eller om at man sælger stoffer.

At sælge stoffer er farligt for dem man sælger dem til og det er ulovligt. Det er ikke ulovligt "ikke at gide sine børn". Altså så længe de får mad på kroppen og eller fungerer. Det er ikke ulovligt at de er halvdelen af tiden hos far fx. - selv om andre mener, det er at man ikke gider dem. 

Hvis man sætter det på spidsen, så ville man heller ikke lade være med at fortælle politiet, hvis man havde en formodning om at nogen havde røvet en bank eller myrdet nogen..? Det er HELT i orden at få politiet til at undersøge om der er hold i det. Hvis de har rent mel er der jo ingen problem. De kommer ikke uskyldigt i fængsel.

Hvis man kigger den anden vej selv ved stærke formodninger så får narkosælgere jo lov til at sælge videre til potentielt dine og vores børn��. 

Så NEJ man skal bestemt ikke altid bare passe sig selv. 

Man kan sgi da ikke rende rundt og melde folk fordi man har hørt noget fra andre ?!

Det er da helt hen i vejret.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Anonym skriver:

Jeg er ikke 100 procent sikker. Jow på det med slangerne. Det andet har jeg fået fortalt, og da denne viden bliver delt, fortæller min mand at han har haft det på fornemmelsen, fordi deres hjem er en svingdør og at manden siger: god fornøjelse med det eller noget i den stil 

Det med slangerne ville jeg ikke tage så tungt, med mindre der er nogle regler for at avle slanger? Har ingen forstand på det.. Med mindre det selvf. Generer dig

Ja, det er lidt svært, når man får det at vide fra anden part.... 

Anmeld Citér

15. maj 2016

Anonym trådstarter

alenemor42 skriver:

Du vil melde dem for at have mere end en slange?  Hvorfor. .. det er jo ikke ligefrem dyr der generer nogle.

At ville melde folk for noget man har hørt og noget man måske tror der er blevet sagt virker som om at man bare vil melde fordi man har ondt i sladdertarmen. .. 

Jeg ville melde dem fordi de avler slanger i deres skur i et rækkehuskvarter. Jeg ernrtop i tvivl fordi jeg ikke bryder mig om mentaliteten i forhold til anmeldelser, men når jeg ved at de har et lille barn, så føler jeg da på en måde at det er min pligt, at gære myndighederne opmærksomme på, at der bliver solgt og taget stoffer i hjemmet.

Anmeld Citér

15. maj 2016

Abracadabra

Du skal selvfølgelig reagere. Du kan jo bare sige sandheden: Jeg har hørt et rygte om narkotikahandel og der er et barn i hjemmet, jeg ved ikke, hvordan jeg skal reagere på min bekymring. Det er ikke din opgave at være politi og efterforsker i denne sag, du er bare bekymret medborger. 

Ring til politiet. 

Anmeld Citér

15. maj 2016

Babilooo

Jeg synes til gengæld det er helt hen i vejret ikke at reagere hvis der er en stærk mistanke 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.