Hvad sker der hvis ingen æg klare den?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2016

modesty

esioul skriver:

Hun skriver også  " hvad sker der hvis ingen æg er befrugtet" - så tror jeg nu også de vil foreslå ICSi og tvinge æg og sædcelle sammen  

Tror du det? Når det er første gang?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2016

esioul

modesty skriver:

Tror du det? Når det er første gang?

Jeg tænker det, hvis ingen ud af 25 er befrugtet. 

Men det er nok forskelligt fra klinik til klinik  

Anmeld Citér

12. maj 2016

Mille:)

Newgirl. skriver:

Jeg frygter virkelig at ingen af æggene er blevet befrugtet eller har delt sig som de sku. Men frygtede også der ingen æg var i mine ægblære, og fra 30 foliker fik jeg 25 æg. Sååh men ja.:/ må bare vente det heldigvis snart lørdag  

Jeg forstår virkelig godt din frygt ❤️

Jeg har selv gennemgået 5 ægudtagninger hvor jeg har haft mange foliker, men det højeste antal æg var 7 stk... Mine æg har delt sig abnormt så har endnu ikke oplevet at få æg tilbage...

man kan selvfølgelig aldrig sige at selvfølgelig får du noget tilbage, men dine ods lyder til at være gode med 25 æg... 

Pas på med at stresse kroppen for meget med tankermylder (ved udmærket det er svært ) men tænk på at du intet kan gøre for at ændre de æg der er ved at blive til guldæg...

krydser fingre for dig 

Anmeld Citér

12. maj 2016

Lisbeth1985

modesty skriver:

Det kommer da helt an på mandens sædkvalitet. Har du læst hende indlæg ordentligt? De er jo i IUI og det er kun grundet for mange æg at det blev IVF denne gang.

Ja,jeg har læst TS' indlæg ordentligt!!

Hvis der ikke er et eneste æg ud af 25,som bliver befrugtet og deler sig ordentligt,vil ICSI være et godt bud på det videre forløb!!

Jeg tvivler ihvertfald stærk på,at man vil forsøge med IUI igen....

Anmeld Citér

12. maj 2016

modesty

Lisbeth1985 skriver:

Ja,jeg har læst TS' indlæg ordentligt!!

Hvis der ikke er et eneste æg ud af 25,som bliver befrugtet og deler sig ordentligt,vil ICSI være et godt bud på det videre forløb!!

Jeg tvivler ihvertfald stærk på,at man vil forsøge med IUI igen....

OK. 

Anmeld Citér

13. maj 2016

123.

Mille:) skriver:

Jeg forstår virkelig godt din frygt ❤️

Jeg har selv gennemgået 5 ægudtagninger hvor jeg har haft mange foliker, men det højeste antal æg var 7 stk... Mine æg har delt sig abnormt så har endnu ikke oplevet at få æg tilbage...

man kan selvfølgelig aldrig sige at selvfølgelig får du noget tilbage, men dine ods lyder til at være gode med 25 æg... 

Pas på med at stresse kroppen for meget med tankermylder (ved udmærket det er svært ) men tænk på at du intet kan gøre for at ændre de æg der er ved at blive til guldæg...

krydser fingre for dig 

jeg fik ro i min sjæl. Indtil videre. En del af dem har klaret det indtil nu. Så bare de sidste 24 timer de skal holde ud

Anmeld Citér

13. maj 2016

123.

Mille:) skriver:

Det er nok noget du skal spørge lægen om ingen af os kan vide hvad din læge har af planer... Men mon ikke der skulle være et lille guldæg ud af de 25 æg du fik ud 

en del af dem havde klaret det til nu. Så bare lige de sidste 24 timer. så jeg kan få antallet af vide. Pyh en smule lettet

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.