Hvad sker der hvis ingen æg klare den?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.515 visninger
16 svar
5 synes godt om
12. maj 2016

123.

Hvis man fik 25 æg ud.. og ingen blev befrugtet eller delte sig ordenligt.. hvad sker der så?.. skulle ha været i iui men havde for mange foliker så det blev ivf. Venter på svar om æggene har delt sig til 5 dagen. Får svar lørdag. :/ men hvis ingen æg overlever det.. er det så kun ivf jeg kan komme igennem?..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2016

Mortil2piger18

Newgirl. skriver:

Hvis man fik 25 æg ud.. og ingen blev befrugtet eller delte sig ordenligt.. hvad sker der så?.. skulle ha været i iui men havde for mange foliker så det blev ivf. Venter på svar om æggene har delt sig til 5 dagen. Får svar lørdag. :/ men hvis ingen æg overlever det.. er det så kun ivf jeg kan komme igennem?..

Hvis ingen æg bliver befrugtet så er det et mislykket forsøg og så er det forfra igen 

Anmeld Citér

12. maj 2016

123.

Kærlighedogkildevand skriver:

Hvis ingen æg bliver befrugtet så er det et mislykket forsøg og så er det forfra igen 

Med iui eller ivf? det skulle have været iui nemlig ��

Anmeld Citér

12. maj 2016

Mille:)

Det er nok noget du skal spørge lægen om ingen af os kan vide hvad din læge har af planer... Men mon ikke der skulle være et lille guldæg ud af de 25 æg du fik ud 

Anmeld Citér

12. maj 2016

123.

Mille:) skriver:

Det er nok noget du skal spørge lægen om ingen af os kan vide hvad din læge har af planer... Men mon ikke der skulle være et lille guldæg ud af de 25 æg du fik ud 

Jeg frygter virkelig at ingen af æggene er blevet befrugtet eller har delt sig som de sku. Men frygtede også der ingen æg var i mine ægblære, og fra 30 foliker fik jeg 25 æg. Sååh men ja.:/ må bare vente det heldigvis snart lørdag  

Anmeld Citér

12. maj 2016

Lisbeth1985

Hvis ingen af dine æg bliver befrugtet,tror jeg,at man fremadrettet vil forsøge med ICSI - har selv prøvet det...

Anmeld Citér

12. maj 2016

modesty

Lisbeth1985 skriver:

Hvis ingen af dine æg bliver befrugtet,tror jeg,at man fremadrettet vil forsøge med ICSI - har selv prøvet det...

Det kommer da helt an på mandens sædkvalitet. Har du læst hende indlæg ordentligt? De er jo i IUI og det er kun grundet for mange æg at det blev IVF denne gang.

Anmeld Citér

12. maj 2016

modesty

Newgirl. skriver:

Det er jo svært at sige hvad lægen vurderer fremover. Der er ingen faste regler som sådan.

Men altså - 25 æg ud. Det er rigtig flot - selv hvis du havde været på IVF dosis hormon er det et godt tal. Der skal nok være mindst 1 der bliver befrugtet.  Og hvis der er flere, vil resten ryge i fryseren og kan bruges senere hvis de klarer en optøning.

Anmeld Citér

12. maj 2016

esioul

modesty skriver:

Det kommer da helt an på mandens sædkvalitet. Har du læst hende indlæg ordentligt? De er jo i IUI og det er kun grundet for mange æg at det blev IVF denne gang.

Hun skriver også  " hvad sker der hvis ingen æg er befrugtet" - så tror jeg nu også de vil foreslå ICSi og tvinge æg og sædcelle sammen  

Anmeld Citér

12. maj 2016

Lilotte87

Hvis ingen æg bliver befrugtet, så er forsøget aflyst. Så er mit bud og de næste gang vil lave ICSI og også forsøge at få færre æg i håb om en bedre ægkvalitet 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.