AbortusHabitualis30år skriver:
Kære kvinder. Det er mange år siden, at jeg sidst har fulgt en online "mødregruppe" eller lign.... Jeg har en dreng, på 9 år, men har siden ikke kunne holde på et foster....
Det har været vanvittigt hårdt og efter flere år med gentagende SA, er jeg nu endelig blevet tilknyttet Riget, hvor de efter en masse tests, har fundet frem til at jeg hører under Abortus Habitualis sekundær, gruppen. Jeg har været helt nede i kulkælderen over det.... Man føler at hele ens kvindelighed er blevet revet fra en...
Min kæreste og jeg, har "kun" været sammen i halvandet år, men har nu tænkt os at gå all In.... Jeg er startet i Plaquenil behandling (anti malaria medicin), som skulle stabilisere mit immunforsvar, så jeg ikke udstøder en graviditet. Jeg er SÅ syg, på den medicin.... Kvalme konstant, hovedpine, rystelser, svimmelhed, træthed, slørsyn etc etc.... Puuuh.... Men hvad gør man dog ikke?! Jeg håber at i vil tage godt imod mig.
Er der andre her inde, med samme sygdom? Knus
Jeg har også fulgt dig lidt på sidelinjen da jeg har været i samme båd som dig. Vi har to børn fra '05 og '07 og efter vi har villet gøre dem til storebror har jeg aborteret 3 gange på to år
Men nu tilsmiler lykken os igen. Efter en vandskanning efter den sidste abort, er jeg nu gravid i 23. uge.
Det jeg vil sige med det hvis du stadig kæmper er, mist ikke håbet. Din krop har bevist at den kan være gravid og færdiggøre graviditeten. Det var det håb jeg klyngede mig til, og det har heldigvis båret frugt.
Knus til dig
Anmeld
Citér