Ny her inde :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2016

Lillemor76

AbortusHabitualis30år skriver:

Kære kvinder. Det er mange år siden, at jeg sidst har fulgt en online "mødregruppe" eller lign.... Jeg har en dreng, på 9 år, men har siden ikke kunne holde på et foster.... Det har været vanvittigt hårdt og efter flere år med gentagende SA, er jeg nu endelig blevet tilknyttet Riget, hvor de efter en masse tests, har fundet frem til at jeg hører under Abortus Habitualis sekundær, gruppen. Jeg har været helt nede i kulkælderen over det.... Man føler at hele ens kvindelighed er blevet revet fra en...   Min kæreste og jeg, har "kun" været sammen i halvandet år, men har nu tænkt os at gå all In.... Jeg er startet i Plaquenil behandling (anti malaria medicin), som skulle stabilisere mit immunforsvar, så jeg ikke udstøder en graviditet. Jeg er SÅ syg, på den medicin.... Kvalme konstant, hovedpine, rystelser, svimmelhed, træthed, slørsyn etc etc.... Puuuh.... Men hvad gør man dog ikke?! Jeg håber at i vil tage godt imod mig.  Er der andre her inde, med samme sygdom? Knus

Hej 

Jeg faldt lige over dit indlæg. Hvordan gik det med bivirkningerne - aftog de? Og blev du mon gravid på medicinen? 

Hilsen én der lige er startet på Plaquenil og håber på, at det er det værd ... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2016

FrederiksbergFruen

Kære kvinder. Det er mange år siden, at jeg sidst har fulgt en online "mødregruppe" eller lign.... Jeg har en dreng, på 9 år, men har siden ikke kunne holde på et foster.... Det har været vanvittigt hårdt og efter flere år med gentagende SA, er jeg nu endelig blevet tilknyttet Riget, hvor de efter en masse tests, har fundet frem til at jeg hører under Abortus Habitualis sekundær, gruppen. Jeg har været helt nede i kulkælderen over det.... Man føler at hele ens kvindelighed er blevet revet fra en...   Min kæreste og jeg, har "kun" været sammen i halvandet år, men har nu tænkt os at gå all In.... Jeg er startet i Plaquenil behandling (anti malaria medicin), som skulle stabilisere mit immunforsvar, så jeg ikke udstøder en graviditet. Jeg er SÅ syg, på den medicin.... Kvalme konstant, hovedpine, rystelser, svimmelhed, træthed, slørsyn etc etc.... Puuuh.... Men hvad gør man dog ikke?! Jeg håber at i vil tage godt imod mig.  Er der andre her inde, med samme sygdom? Knus

Jeg vil også ønske velkommen herinde selvom det er lang tid siden du skrev dit indlæg. Jeg har ikke erfaring med Abortus Habitualis. Kan dog godt genkende dine følelser omkring det at have svært ved at blive gravid/holde på en graviditet. Jeg har "kun" haft én abort ud af én graviditet og min mand og jeg er "uforklarligt" barnløse i reagensglasbehandling. Det må være utrolig hårdt at gå igennem alle de bivirkninger! Jeg håber det er gået godt med behandlingen.

Anmeld Citér

8. september 2016

Mo9ca

Jeg har også fulgt dig lidt på sidelinjen da jeg har været i samme båd som dig. Vi har to børn fra '05 og '07 og efter vi har villet gøre dem til storebror har jeg aborteret 3 gange på to år

Men nu tilsmiler lykken os igen. Efter en vandskanning efter den sidste abort, er jeg nu gravid i 23. uge.

Det jeg vil sige med det hvis du stadig kæmper er, mist ikke håbet. Din krop har bevist at den kan være gravid og færdiggøre graviditeten. Det var det håb jeg klyngede mig til, og det har heldigvis båret frugt.

Knus til dig

Anmeld Citér

20. september 2016

AbortusHabitualis30år

Lillemor76 skriver:

Hej 

Jeg faldt lige over dit indlæg. Hvordan gik det med bivirkningerne - aftog de? Og blev du mon gravid på medicinen? 

Hilsen én der lige er startet på Plaquenil og håber på, at det er det værd ... 

Hejsa Blev gravid, men tabte desværre også det 

Anmeld Citér

20. september 2016

Mo9ca

Hejsa Blev gravid, men tabte desværre også det 

Har de fundet ud af hvorfor det sker for dig?

Det  skal nok lykkes. Tro på det. Guldet skal nok komme til jer.

Knus M

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.