Ny her inde :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.965 visninger
14 svar
9 synes godt om
11. maj 2016

AbortusHabitualis30år

Kære kvinder. Det er mange år siden, at jeg sidst har fulgt en online "mødregruppe" eller lign.... Jeg har en dreng, på 9 år, men har siden ikke kunne holde på et foster.... Det har været vanvittigt hårdt og efter flere år med gentagende SA, er jeg nu endelig blevet tilknyttet Riget, hvor de efter en masse tests, har fundet frem til at jeg hører under Abortus Habitualis sekundær, gruppen. Jeg har været helt nede i kulkælderen over det.... Man føler at hele ens kvindelighed er blevet revet fra en...   Min kæreste og jeg, har "kun" været sammen i halvandet år, men har nu tænkt os at gå all In.... Jeg er startet i Plaquenil behandling (anti malaria medicin), som skulle stabilisere mit immunforsvar, så jeg ikke udstøder en graviditet. Jeg er SÅ syg, på den medicin.... Kvalme konstant, hovedpine, rystelser, svimmelhed, træthed, slørsyn etc etc.... Puuuh.... Men hvad gør man dog ikke?! Jeg håber at i vil tage godt imod mig.  Er der andre her inde, med samme sygdom? Knus

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2016

Mille:)

Hej 

har ikke selv den sygdom, men er herinde da mine æg ikke deler sig ordentlig så har desværre aldrig kommet videre end til ægudtagningen...

ville bare ønske dig alt mulig held og lykke og håber der snart kommer styr på din sygdom så du kan fuldføre en graviditet 

Anmeld Citér

11. maj 2016

Mullesmith

AbortusHabitualis30år skriver:

Kære kvinder. Det er mange år siden, at jeg sidst har fulgt en online "mødregruppe" eller lign.... Jeg har en dreng, på 9 år, men har siden ikke kunne holde på et foster.... Det har været vanvittigt hårdt og efter flere år med gentagende SA, er jeg nu endelig blevet tilknyttet Riget, hvor de efter en masse tests, har fundet frem til at jeg hører under Abortus Habitualis sekundær, gruppen. Jeg har været helt nede i kulkælderen over det.... Man føler at hele ens kvindelighed er blevet revet fra en...   Min kæreste og jeg, har "kun" været sammen i halvandet år, men har nu tænkt os at gå all In.... Jeg er startet i Plaquenil behandling (anti malaria medicin), som skulle stabilisere mit immunforsvar, så jeg ikke udstøder en graviditet. Jeg er SÅ syg, på den medicin.... Kvalme konstant, hovedpine, rystelser, svimmelhed, træthed, slørsyn etc etc.... Puuuh.... Men hvad gør man dog ikke?! Jeg håber at i vil tage godt imod mig.  Er der andre her inde, med samme sygdom? Knus

Vil bare sige held og lykke med det, og jeg håber i får held med behandlingen. 

Anmeld Citér

11. maj 2016

Kløver

Vil lige give et kram med på vejen, krydse fingre og ønske alt held og lykke. Håber snart i får jeres ønske opfyldt 

Anmeld Citér

12. maj 2016

ErDuHerIkkeSnart

Også blot en "thumbs up" fra mig - det er benhårdt og man fortjener sgu en medalje for alt det man skal igennem. Jeg har ikke været tilknyttet HAB, da mine aborter skyldes andre faktorer - men har hørt meget positivt om deres indsats. Rigtig mange gange held og lykke!

Anmeld Citér

12. maj 2016

AbortusHabitualis30år

Jeg er lige ved at tude over jeres søde velkomst! Og jeg er ikke engang i hormonbehandling   Åh, mange tak, søde jer... Ønsker også jer alt det bedste! 

Anmeld Citér

16. maj 2016

Becks

Velkommen til ☺️

Min skønne datter på 14 uger, er et "HAB" barn ❤️

De fandt ingen grund til mine aborter, så jeg kom under deres tlc behandling..

Er du medlem af HAB gruppen på Facebook?

Anmeld Citér

16. maj 2016

tarkoflen

Velkommen til

Jeg er ikke i gruppen på grund af gentagende aborter, men ville ikke gå uden et kram og et held og lykke jeg håber at den stride behandling du er igennem giver jer ønskebarnet <3 

Der er en fantastisk gruppe kvinder herinde der kæmper på den ene eller den anden måde, og som er fantastiske til at give støtte og opmuntring, når man har brug for det og et kommentarfelt til at græde ud i, når det er det, man mangler!

Jeg har haft stor glæde af gruppen, og som en anden skriver, så er det rocker hårdt, det man går igennem både med hormoner og alt det psykiske. Og det er dejligt at kunne bruge andre kvinders erfaringer og råd, samtidig med at man kan være relativt anonym, hvis man har lyst til det

Rigtig meget held og lykke

Anmeld Citér

16. maj 2016

AbortusHabitualis30år

Becks skriver:

Velkommen til ☺️

Min skønne datter på 14 uger, er et "HAB" barn ❤️

De fandt ingen grund til mine aborter, så jeg kom under deres tlc behandling..

Er du medlem af HAB gruppen på Facebook?

Har de en gruppe på Facebook?!  åh altså hvor dejligt for dig!  Hvad er tlc behandling? 

Anmeld Citér

17. maj 2016

Becks

AbortusHabitualis30år skriver:

Har de en gruppe på Facebook?!  åh altså hvor dejligt for dig!  Hvad er tlc behandling? 

TLC står for deres tender love and Care behandling.. Hvor de følger én tæt med scanninger osv. 

Hvis du vil, så kan jeg tilføje dig gr. på Facebook.. Send mig en PB herinde hvis det er :)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.