Sådan ser en positiv ÆL test ud!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2009

Henriette72

Hvor er I søde Ja, det tog noget tid at finde en "naturlig" årsag til at der ikk skete noget

for at i står med positive tests næste gang. Husk at holde os opdateret.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2009

Sofia24

Lige en lille opdatering:  Jeg er nemlig en værre en

Jeg tog min sædvanlige ÆL test her til morgen... Negativ, men meget mere tydelig teststreg en de andre dage...

Så kunne jo ikke dy mig her for 15 minutter siden - så jeg tog en test mere  Efter at have drukket 3 krus te og vand oveni, var teststregen næsten helt så tydelig som kontrol stregen!!!!

Så håber den er super tydelig imorgen tidlig  

Ja ved godt jeg er tosset - men grin I bare  

Kram Sofia

Anmeld

30. september 2009

Neki

Sofia24 skriver:

Lige en lille opdatering:  Jeg er nemlig en værre en

Jeg tog min sædvanlige ÆL test her til morgen... Negativ, men meget mere tydelig teststreg en de andre dage...

Så kunne jo ikke dy mig her for 15 minutter siden - så jeg tog en test mere  Efter at have drukket 3 krus te og vand oveni, var teststregen næsten helt så tydelig som kontrol stregen!!!!

Så håber den er super tydelig imorgen tidlig  

Ja ved godt jeg er tosset - men grin I bare  

Kram Sofia

Hej Sofia.

Jamen det lyder da til at du er lige ved at være ved en ÆL...tror godt du kan regne med at den er der imorgen

Så er det jo bare igang på lagnerne.... er jo heldigvis ikke det værste man kan forestille sig

Held og lykke med testen imorgen, og så hold os lige opdateret

Knus Neki

Anmeld

30. september 2009

Sofia24

Så var den der!  Hmm gad vide hvad vi skal lave idag  

Anmeld

30. september 2009

Neki

Bare igang du.... Og det kan næsten ikke gå hurtigt nok...ha ha....

Jamen det var dejligt at den endelig var der, så må i have en god dag

Anmeld

30. september 2009

silden85

hej vi har prøvet siden april. og i maj begyndte jeg på æl-teste, men jeg tog dem i en mdr. fordi jeg synes at jeg gk og tænkt for meget over det, også stoppede jeg igen. Men nu har vi prøvet i et stk. tiden uden æl-teste,men den gang jeg tog æl-teste, synes jeg at det var nemmer at regne ud, hvornår jeg skulle have besøg af tante rød  men når de har givet jer held, så kan de være at jeg skal prøve igen også forsæt lidt længer end bare en mdr  måsk indtil det lykes jeg krydser hver fald finger for jer

Anmeld

30. september 2009

Neki

silden85 skriver:

hej vi har prøvet siden april. og i maj begyndte jeg på æl-teste, men jeg tog dem i en mdr. fordi jeg synes at jeg gk og tænkt for meget over det, også stoppede jeg igen. Men nu har vi prøvet i et stk. tiden uden æl-teste,men den gang jeg tog æl-teste, synes jeg at det var nemmer at regne ud, hvornår jeg skulle have besøg af tante rød  men når de har givet jer held, så kan de være at jeg skal prøve igen også forsæt lidt længer end bare en mdr  måsk indtil det lykes jeg krydser hver fald finger for jer

Jeg Sild

Ja jeg tror helt sikkert Æl teste kan være en stor hjælp.

Har du taget p-piller og har derefter uregelmæssig menstruation siden du ikke ved hvor lang din cyklus er?

Jeg synes du skal prøve at starte ved din næste menstruations start, og så teste hver dag indtil der er bid...så kan du få et lidt bedre billede af din cyklus og hvornår du har ÆL, og derved gå mere målrettet til værks!

Held og lykke med det hele, og husk at holde os opdateret

Knus Neki

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.