Sådan ser en positiv ÆL test ud!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.810 visninger
16 svar
0 synes godt om
27. september 2009

Neki

Hej Piger

Har efter at have siddet og læst en masse indlæg om hvordan en positiv ÆL test mon så ud, valgt at tage et billede af min MEGET positive test her til morgen.

Jeg er selv lige startet på projekt baby, så er første gang jeg bruger ægløsningstests, og jeg vidste ikke helt HVOR tydelig teststregen på prøven skulle være for at den var positiv. Men det var da kun lige indtil imorges hvor jeg slet ikke var i tvivl længere. Jeg har ellers testet de sidste 6 dage, og har ikke rigtig været sikker på om jeg havde haft min ægløsning, fordi de der teste altså er lidt svære at finde ud af første gang. 

Men som hjælp til andre der også lige er startet, kan jeg da bare sige at i ikke er den mindste smule i tvivl når testen er positiv....  

Og her er så lige et billede så alle jer nye som jeg selv, kan se hvordan den skal se ud!

Held og lykke til jer alle sammen
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2009

dorthemus

Neki skriver:

Hej Piger

Har efter at have siddet og læst en masse indlæg om hvordan en positiv ÆL test mon så ud, valgt at tage et billede af min MEGET positive test her til morgen.

Jeg er selv lige startet på projekt baby, så er første gang jeg bruger ægløsningstests, og jeg vidste ikke helt HVOR tydelig teststregen på prøven skulle være for at den var positiv. Men det var da kun lige indtil imorges hvor jeg slet ikke var i tvivl længere. Jeg har ellers testet de sidste 6 dage, og har ikke rigtig været sikker på om jeg havde haft min ægløsning, fordi de der teste altså er lidt svære at finde ud af første gang. 

Men som hjælp til andre der også lige er startet, kan jeg da bare sige at i ikke er den mindste smule i tvivl når testen er positiv....  

Og her er så lige et billede så alle jer nye som jeg selv, kan se hvordan den skal se ud!

Held og lykke til jer alle sammen

God idé  Jeg brugte også selv ÆL-test inden jeg blev insemineret og de penge er godt givet ud. Jeg brugte en digitaliseret udgave fra Clearblue og der er man heller ikke i tvivl.

Pøj pøj med projekt baby

Knus Dorthe

Anmeld

27. september 2009

Sofia24

Super ide!!  Jeg er selv i gang med ægløsningsteste og har taget den 6 til morgen... Sidst jeg brugte dem blev vi gravide i 1. forsøg så, jeg er også blevet stor fan af dem...  Vi mistede så desværre den lille i uge 13

Nu er vi på den igen, men er ved at være LIDT utålmodige med den ægløsning... Da vi blev gravide havde jeg ægløsning på dag 13 efter mens - idag er jeg på dag 14 efter mens og stadig ingen positiv ægløsningstest

Nå, men vi sexer derudaf og håber det er testene den er gal med  

Håber jeg snart får en lige så positiv test som din!

Knus Sofia - som glæder sig til at hører om I får gevinst

Anmeld

27. september 2009

Neki

Ja jeg håber også på at vi har heldet med os og bliver gravide inden alt for længe.

Kan forstå at i begge (Sofia24 og Dorthemus) har prøvet at blive gravide i første forsøg efter brug af ÆL tests...det var da egentlig utroligt..men må være virkelig dejligt   Håber jeg er lige så frugtbar som jer!!!
Bare ked af at I Sofia tabte barnet i 13 uge...må have været så hårdt!
Men er glad for at høre i nu er på den igen, så håber jeg det kommer ligeså nemt denne gang   

Forresten tog jeg også 6 tests før den var positiv her til morgen...og det var dag 15 efter mens!

Glæder mig til at følge jer herinde...og for jer sofia håber jeg at der snart sker noget! ...du er jo allerede så heldig at have en lille i maven Dorthe, og STORT tillykke med det...Og forresten SEJT at du har truffet beslutningen om at få et barn ved inseminering! (Læste lige din profiltekst)

Knus Neki

Anmeld

27. september 2009

dorthemus

Neki skriver:

Ja jeg håber også på at vi har heldet med os og bliver gravide inden alt for længe.

Kan forstå at i begge (Sofia24 og Dorthemus) har prøvet at blive gravide i første forsøg efter brug af ÆL tests...det var da egentlig utroligt..men må være virkelig dejligt   Håber jeg er lige så frugtbar som jer!!!
Men er glad for at høre i nu er på den igen, så håber jeg det kommer ligeså nemt denne gang   

Forresten tog jeg også 6 tests før den var positiv her til morgen...og det var dag 15 efter mens!

Glæder mig til at følge jer herinde...og for jer sofia håber jeg at der snart sker noget! ...du er jo allerede så heldig at have en lille i maven Dorthe, og STORT tillykke med det...Og forresten SEJT at du har truffet beslutningen om at få et barn ved inseminering! (Læste lige din profiltekst)

Knus Neki

TAK  Det er jeg også MEGET, så nu skal de næste 7½ måned bare gå så jeg kan få min lille skat i armene

Jeg håber det vil gå ligeså nemt for jer

Knus
Dorthe

Anmeld

28. september 2009

Sofia24

Neki skriver:

Knus Neki

Heller ingen positiv ÆL test til mig idag   Nu dag 15 efter mens...

Tak for de søde ord  Jeg håber også snart den er der for os begge...

Kram Sofia

Anmeld

28. september 2009

Henriette72

Sofia24 skriver:

Heller ingen positiv ÆL test til mig idag   Nu dag 15 efter mens...

Tak for de søde ord  Jeg håber også snart den er der for os begge...

Kram Sofia

Jeg brugte også ÆL test denne gang Og der var gevinst 3. gang. Jeg troede at jeg havde ÆL 14 dage efter mens, men det viste sig at det er 18 dage efter Så tror pokker at det har taget 1½ år at blive gravid

Knus

Anmeld

28. september 2009

Neki

Øv Sofia.... så må du på den igen imorgen...kan jo være du har meget sen ægløsning! Ellers skal du måske starte sammen med du får din mens, så kan du teste hele måneden indtil der er gevinst. Nogen har jo enten meget tidlig eller sen ÆL og passer slet ikke ind i 12-16 dages kategorien. Men håber snart du rammer den

Og dejligt der allerede var gevinst 3.gang for jer Henriette... og ja jeg har også taget ÆL tests i brug fra start, da jeg tænkte at så havde jeg da gjort mit til at det ville gå hurtigt, men nu må vi se hvad den siger når jeg nærmer mig min forventede (BLIV VÆK!) mens. Kan teste omkring d.10-11 okt, så nu må jeg bare være tålmodig og vente!! Men hold da op hvor er ventetiden lang og svær...har jo lyst til bare at kunne spole tiden frem

God dag til jer alle....

Anmeld

28. september 2009

Sofia24

Neki skriver:

Øv Sofia.... så må du på den igen imorgen...kan jo være du har meget sen ægløsning! Ellers skal du måske starte sammen med du får din mens, så kan du teste hele måneden indtil der er gevinst. Nogen har jo enten meget tidlig eller sen ÆL og passer slet ikke ind i 12-16 dages kategorien. Men håber snart du rammer den

Og dejligt der allerede var gevinst 3.gang for jer Henriette... og ja jeg har også taget ÆL tests i brug fra start, da jeg tænkte at så havde jeg da gjort mit til at det ville gå hurtigt, men nu må vi se hvad den siger når jeg nærmer mig min forventede (BLIV VÆK!) mens. Kan teste omkring d.10-11 okt, så nu må jeg bare være tålmodig og vente!! Men hold da op hvor er ventetiden lang og svær...har jo lyst til bare at kunne spole tiden frem

God dag til jer alle....

Ja jeg må på den igen imorgen!
Men har hørt, at den enkelte kvindes ægløsning ligger nogenlunde ens i cyklusserne?? Og sidst havde jeg jo ægløsning på dag 13 efter mens ...
Hmmm...
Jeg startede med at ÆL teste på dag 9 denne gang - for at være på den sikre side...

Kan godt forstå du har lyst til at spole i tiden - ventetiden er ulidelig!! Men er desværre ikke til at lade om på!

Anmeld

28. september 2009

Sofia24

Henriette72 skriver:

Jeg brugte også ÆL test denne gang Og der var gevinst 3. gang. Jeg troede at jeg havde ÆL 14 dage efter mens, men det viste sig at det er 18 dage efter Så tror pokker at det har taget 1½ år at blive gravid

Knus

Hvor dejligt at du fandt en "naturlig" årsag til at skulle vente 1 1/2 år... Og tillyklke med graviditeten...  Hurra for ægløsningsteste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.