Moars 50 års kage *stolt*

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2009

ekzunz

Zafir skriver:

Lige præcis - Det er jeg enig i!!

MEN - Det er kun min 3. kage med denneher slags dekoration, så jeg er forhåbningsfuld.

- Og så vil jeg sige, at jeg har set mange bager-kager der ser værre ud!! Fx. det bryllup vi var til for nogen uger siden, det var slemt. Dst var faktisk rigtig kede af det og havde klaget til bageren.

MEN - jeg syntes det et super godt 3. forsøg - og jeg tror også liiiige jeg har et stykke til mc queen biler hehe

Vi var til barnedåb igår på Hotel Richmond i København, da min kusines lille pige skulle døbes. Hun ville gerne have fine cup-cakes, og jeg havde tilbudt at lave dem til hende. Men vi blev ca. 80 pers. og hun synes at gæster skulle være gæster......så hun bestilte via hotellets bager. Hun bestilte cup-cakes/muffins med lyserød og lilla glasur og sølvkugler.. Hun fik sandkagemuffins med gul, grøn, orange og pink glasur - og så pyntet med det der alm. multi-farvet krymmel......Nøj hvor var de kedelige - og til 9 kr. pr stk....hun var godt nok skuffet.... Det kunne jeg ha' gjort både bedre og billigere...og det får jeg lov til næste gang...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Znuzke skriver:

Vi var til barnedåb igår på Hotel Richmond i København, da min kusines lille pige skulle døbes. Hun ville gerne have fine cup-cakes, og jeg havde tilbudt at lave dem til hende. Men vi blev ca. 80 pers. og hun synes at gæster skulle være gæster......så hun bestilte via hotellets bager. Hun bestilte cup-cakes/muffins med lyserød og lilla glasur og sølvkugler.. Hun fik sandkagemuffins med gul, grøn, orange og pink glasur - og så pyntet med det der alm. multi-farvet krymmel......Nøj hvor var de kedelige - og til 9 kr. pr stk....hun var godt nok skuffet.... Det kunne jeg ha' gjort både bedre og billigere...og det får jeg lov til næste gang...

ARGH hvor er det bare UBLU!!!!...

Jeg tror også du får lov næste gang

Anmeld

27. september 2009

linemus

Znuzke skriver:

Men det der med at lave McQueen's og lign....uha....det tror jeg aldrig jeg lærer...

Må lige tilføje, at jeg altså ikke har lavet denne slags kager længere tid end jer Lavede den første i starten af juli, og det var faktisk kun min 6. kage med mmf. Så når I føler jer fortrolige med mmf'en, så bare spring ud i det. Jeg troede heller ikke selv, jeg kunne

Anmeld

27. september 2009

linemus

Fin kage, Zafir. Sikke et arbejde

Anmeld

27. september 2009

ekzunz

linemus skriver:

Må lige tilføje, at jeg altså ikke har lavet denne slags kager længere tid end jer Lavede den første i starten af juli, og det var faktisk kun min 6. kage med mmf. Så når I føler jer fortrolige med mmf'en, så bare spring ud i det. Jeg troede heller ikke selv, jeg kunne

Jeg tænker du har haft et mere kreativt udgangspunkt end mig

Lige mht. Lynet ,så tror jeg egentlig ikke så meget det er mmf'en jeg frygter, det er mere det at kunne skære en kage ud så det ligner noget som helst genkendeligt.... Meeen nu skal vi jo på kagekursus på torsdag,,,,,så må det hjælpe lidt på det!

Anmeld

27. september 2009

mariamiss6

Znuzke skriver:

Jeg tænker du har haft et mere kreativt udgangspunkt end mig

Lige mht. Lynet ,så tror jeg egentlig ikke så meget det er mmf'en jeg frygter, det er mere det at kunne skære en kage ud så det ligner noget som helst genkendeligt.... Meeen nu skal vi jo på kagekursus på torsdag,,,,,så må det hjælpe lidt på det!

Det er også det der med at skære kagen ud i den rigtige form der er min største bekymring og handicap hehe.....

Men så er der også lige det der med, at jeg synes min mmf tit knækker, og derfor tror jeg også bare jeg skal holde mig til firkantede og runde kager, ikke noget med nogen hjerter og biler hehe....

Anmeld

27. september 2009

mariamiss6

hov forresten..... Flot kage zafir  blev den som du havde forestillet dig?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.