Moars 50 års kage *stolt*

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.758 visninger
16 svar
0 synes godt om
27. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Kærnemælks kagen, brombærmousse, skildpaddecreme, hvidchokoladecreme. Smurt op med smørcreme og pyntet med ucf og friske brombær.

Den var et HIT!!!! Og for søren i sulet, var jeg stolt

- og ja, første gang, hvor jeg gjorde det der med smørcreme  Det var ikke ulækkert og det gjorde jo sæføli at jeg ikke skulle være bange for at mmf'en smeltede ved frugten. hihi.  Så jaja. Jeg har forstået nu 

Billede af den færdige og TRIN FOR TRIN galleri

God fest... Jeg har sovet 5 timer hehe

NU VIRKER GALLERIET 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2009

dorthemus

Zafir skriver:

Kærnemælks kagen, brombærmousse, skildpaddecreme, hvidchokoladecreme. Smurt op med smørcreme og pyntet med ucf og friske brombær.

- og ja, første gang, hvor jeg gjorde det der med smørcreme  Det var ikke ulækkert og det gjorde jo sæføli at jeg ikke skulle være bange for at mmf'en smeltede ved frugten. hihi.  Så jaja. Jeg har forstået nu 

Billede af den færdige kage og GALLERI af trin for trin.

Mmmm lækker kage...godt at høre at det var en god fest

Anmeld

27. september 2009

Becks

Zafir skriver:

Billede af den færdige kage og GALLERI af trin for trin.

Wow hvor er den flot...

Men linket virker ikke

Anmeld

27. september 2009

ekzunz

Wauw - den er flot! Hvad er det lige du skal lære på torsdag??

Det ser super-godt ud med tallet - det skal da prøves!!

Anmeld

27. september 2009

Moderator

Znuzke skriver:

Wauw - den er flot! Hvad er det lige du skal lære på torsdag??

Det ser super-godt ud med tallet - det skal da prøves!!

Jeg syntes jeg har meget at lære, i forhold til nogen af jer andre og dem man ser på youtube Jeg ved så ikke om jeg er en større kritiker ved mig selv. For folk var ovenud begejstrede... Igår Og det er jo dejligt, når man er kage-laver

Men jeg glæder mig for SINDSYGT til torsdag

Anmeld

27. september 2009

Moderator

Beck skriver:

Wow hvor er den flot...

Men linket virker ikke

Nu virker linket..

Anmeld

27. september 2009

ekzunz

Zafir skriver:

Jeg syntes jeg har meget at lære, i forhold til nogen af jer andre og dem man ser på youtube Jeg ved så ikke om jeg er en større kritiker ved mig selv. For folk var ovenud begejstrede... Igår Og det er jo dejligt, når man er kage-laver

Men jeg glæder mig for SINDSYGT til torsdag

Altså (nu skal jeg prøve at forklare mig uden at gøre mig alt for upopulær)

Hvis jeg havde set billedet på kagekonens hjemmeside, så havde jeg jo nok tænkt at hun havde haft en dårlig kage-dag, men når man tænker på hvor kort tid det er at vi har lavet kager, og at vi er selv-lærte, så synes jeg sgu at det er godt gået! Jeg kan jo sagtens forestille mig hvor besværligt det er at få mmf'en til at ligge pænt på så stor en kage osv. osv......så jeg siger wauw - godt
gået

Men det der med at lave McQueen's og lign....uha....det tror jeg aldrig jeg lærer...

Glæder mig også til torsdag!!!! Ved ikke helt hvad jeg glæder mig mest til - at lære at lave kager eller at møde alle jer

Anmeld

27. september 2009

Moderator

Znuzke skriver:

Altså (nu skal jeg prøve at forklare mig uden at gøre mig alt for upopulær)

Hvis jeg havde set billedet på kagekonens hjemmeside, så havde jeg jo nok tænkt at hun havde haft en dårlig kage-dag, men når man tænker på hvor kort tid det er at vi har lavet kager, og at vi er selv-lærte, så synes jeg sgu at det er godt gået! Jeg kan jo sagtens forestille mig hvor besværligt det er at få mmf'en til at ligge pænt på så stor en kage osv. osv......så jeg siger wauw - godt
gået

Men det der med at lave McQueen's og lign....uha....det tror jeg aldrig jeg lærer...

Glæder mig også til torsdag!!!! Ved ikke helt hvad jeg glæder mig mest til - at lære at lave kager eller at møde alle jer

Lige præcis - Det er jeg enig i!!

MEN - Det er kun min 3. kage med denneher slags dekoration, så jeg er forhåbningsfuld.

- Og så vil jeg sige, at jeg har set mange bager-kager der ser værre ud!! Fx. det bryllup vi var til for nogen uger siden, det var slemt. Dst var faktisk rigtig kede af det og havde klaget til bageren.

MEN - jeg syntes det et super godt 3. forsøg - og jeg tror også liiiige jeg har et stykke til mc queen biler hehe

Anmeld

27. september 2009

Ansemusen

MUMS sir jeg bare!! Den er godt nok flot og lyder samtidig viiildt lækker!

Anmeld

27. september 2009

Moderator

Ansemusen skriver:

MUMS sir jeg bare!! Den er godt nok flot og lyder samtidig viiildt lækker!

Tak jeg skal også lige have mig et stykke om lidt hehe (af resterne!)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.