Er det endelig os?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2016

MissTas

Mariia4 skriver:

Den kom med det samme  det er meget tidligt er som sagt kun 3 dage over tid men håber såååååå meget  måske jeg skal prøve og købe en anden test for at se hvad den siger - nogen der evt har erfaring med de teste man kan bruge tidligt? 

Vil ikke sige tre dage over tid er tidligt at teste.. Så er du 4+3 synes valmed er fine. Men de skal dog aflæses indenfor tid, da de kan komme med streger efter tid uden at man er gravid men valmed kan jeg teste på da jeg var 3+4

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2016

Mariia4

Normalt er min cyklus mellem 30-33 dage og nu er jeg på dag 37 og har ikke skyggen af mens, så synes det er meget mærkeligt  skal jeg teste igen i morgen tidlig eller vente lidt endnu? 

Anmeld Citér

9. maj 2016

Mariia4

Jeg forstår ikke helt det tællesystem  

Hvis jeg havde æl torsdag d. 21/4 og skulle have mens fredag d. 6/5 og ikke har fået det endnu hvor langt kan jeg så være henne? 

Anmeld Citér

9. maj 2016

MissTas

Mariia4 skriver:

Hvis jeg havde æl torsdag d. 21/4 og skulle have mens fredag d. 6/5 og ikke har fået det endnu hvor langt kan jeg så være henne? 

Så er du 4+3 i dag og burde ku teste positivt hvis du er gravid

Anmeld Citér

9. maj 2016

Flødebollen

Mariia4 skriver:

MEN, der er kvinder, der tester positiv senere end andre

held og lykke

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.