Er det endelig os?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

782 visninger
14 svar
1 synes godt om
9. maj 2016

Mariia4

Hej alle sammen.

Jeg er gået 3 dage over og har her til morgen taget test, er det bare mig eller kan man godt skimte streg nr 2? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2016

moar34

Mariia4 skriver:

Hej alle sammen.

Jeg er gået 3 dage over og har her til morgen taget test, er det bare mig eller kan man godt skimte streg nr 2? 

Jeg kan godt skimte en meget svag streg. ��

Anmeld Citér

9. maj 2016

Sedigfor

En rigtig svag streg men spørgsmålet er om det er en skyggestreg eller en med farve i, for kan ikke se det.

Anmeld Citér

9. maj 2016

Tip!

Jeg kan intet se.. Desværre. 

Anmeld Citér

9. maj 2016

MissTas

Mariia4 skriver:

Hej alle sammen.

Jeg kan intet se, desværre 

Anmeld Citér

9. maj 2016

Mo9ca

Hej alle sammen.

Jeg kan godt skimte streg nr. 2. Er den fremkommet inden for tid? Ellers kan det godt være en skyggestreg og så kan man ikke regne med dem.

Jeg har desuden erfaringer med, at strimmeltestene er noget usikre.

Men håber det bedste for dig.

Anmeld Citér

9. maj 2016

Mariia4

Den kom med det samme  det er meget tidligt er som sagt kun 3 dage over tid men håber såååååå meget  måske jeg skal prøve og købe en anden test for at se hvad den siger - nogen der evt har erfaring med de teste man kan bruge tidligt? 

Anmeld Citér

9. maj 2016

Novebaby

Jeg kan godt skimte en svag streg.. jeg tog en test cirka 4 dage før forventet mens og den havde også en svag streg, dog en lidt tydligere end den du har.. Men jeg synes altid jeg har haft bedst resultat på Nettos graviditets teste.. Det skal lige siges at mine resultater har altid kommet efter cirka 10 min, når jeg har taget dem så tidligt og venter nu min nummer 2  Håber for dig at den er der

Anmeld Citér

9. maj 2016

Krydserfingre

Kan desværre intet se, vent et par dage. Krydser fingre for dig 

Anmeld Citér

9. maj 2016

Kløver

Den er desværre negativ, det su kan skimte er området hvor der ville komme en streg, men det udenom er lige en anelse mørkere, så det snyder lidt, men det er hvidere end resten, så ja den er desværre negativ. Krydser for at det ændrer sig i løbet af de næste par dage 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.