Læs min rfsu test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2016

morseptember17

Sedigfor skriver:

Keg testede positiv efter tid, en time efter tid og jeg har altså en datter på 1 år. Ved mig jar de aldrig lavet nr to steg uden jeg var gravid.

Tak for dit svar! Håber den er der for mit vedkommende også

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2016

Zelinasmor

Jeg ville vente til jeg var gået over tid. Jeg synes ikke den ser positiv ud. Ser ikke en lyserød ekstra streg men en hvid streg. 

Anmeld Citér

8. maj 2016

morseptember17

Zelinasmor skriver:

Jeg ville vente til jeg var gået over tid. Jeg synes ikke den ser positiv ud. Ser ikke en lyserød ekstra streg men en hvid streg. 

Er gået over tid i snart 4 mrd nu ;p og forventet mens var i går, altså er jeg 4+1 i dag, hvis vi siger jeg havde mens sidst den var forventet

Anmeld Citér

8. maj 2016

123.

PB-anonym skriver:

Er gået over tid i snart 4 mrd nu ;p og forventet mens var i går, altså er jeg 4+1 i dag, hvis vi siger jeg havde mens sidst den var forventet

Kan være din ægløsning har faldet sener end den plejer

Anmeld Citér

8. maj 2016

morseptember17

Newgirl. skriver:

Kan være din ægløsning har faldet sener end den plejer

Hvad mener du? :-)

Anmeld Citér

8. maj 2016

komodo

Prøv at vente en uge og så test igen, eller ihvertfald tre-fire dage, synes heller ikke den set decideret positiv ud... Krydser for at den næste gang du tester er meget mere positiv

Anmeld Citér

8. maj 2016

123.

PB-anonym skriver:

Hvad mener du? :-)

At din ægløsning måske har lagt sener end den plejer, så du ikke kan testr for gravidtet endnu. ? 

Anmeld Citér

8. maj 2016

morseptember17

Newgirl. skriver:

At din ægløsning måske har lagt sener end den plejer, så du ikke kan testr for gravidtet endnu. ? 

Nårh ja. Men aner jo ikke hvornår jeg har ægløsning i og med at jeg ikke hr haft mens siden 16.01 :-)

Anmeld Citér

8. maj 2016

Zelinasmor

PB-anonym skriver:

Normalvis ville testen være mere tydelig hvis du var 4+1. Så enten tænker jeg den er negativ eller også har du haft senere ægløsning og derfor ikke er lige så langt henne som du tror

Anmeld Citér

8. maj 2016

MissTas

PB-anonym skriver:

Nårh ja. Men aner jo ikke hvornår jeg har ægløsning i og med at jeg ikke hr haft mens siden 16.01 :-)

Når ikke man har mens, har man så overhovedet ægløsning? Jeg har hørt at mens er en forudsætning for ægløsning og befrugtning? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.