Læs min rfsu test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.981 visninger
23 svar
7 synes godt om
7. maj 2016

morseptember17

Hvad siger I? Der står på pakken man ikke på kigge på testen efter 30 min :-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2016

MissTas

PB-anonym skriver:

Hvad siger I? Der står på pakken man ikke på kigge på testen efter 30 min :-)

Nu kan det godt være jeg spørg dumt. Men efter 12 og 15 min er det ikke efter den angivne aflæsningstid? Har hørt at netop de teste der har tendens til at lave streger efter tid ville prøve et andet mærke evt og så aflæse indenfor tid  

Anmeld Citér

7. maj 2016

morseptember17

MissTas skriver:

Nu kan det godt være jeg spørg dumt. Men efter 12 og 15 min er det ikke efter den angivne aflæsningstid? Har hørt at netop de teste der har tendens til at lave streger efter tid ville prøve et andet mærke evt og så aflæse indenfor tid  

Der står at man skal kigge efter 5 min og at man ikke kan regne med resultatet efter 30 min - så må alt mellem 5 og 30 min jo være gyldigt? :-)

Anmeld Citér

7. maj 2016

MissTas

PB-anonym skriver:

Der står at man skal kigge efter 5 min og at man ikke kan regne med resultatet efter 30 min - så må alt mellem 5 og 30 min jo være gyldigt? :-)

Okay  umiddelbart synes jeg mere det ligner en skyggestreg, men svært at se på billedet . Ville stadig prøve en anden test hvis jeg var dig  

Anmeld Citér

7. maj 2016

morseptember17

MissTas skriver:

Okay  umiddelbart synes jeg mere det ligner en skyggestreg, men svært at se på billedet . Ville stadig prøve en anden test hvis jeg var dig  

Prøver en clear blue digital når jeg modtager den :-) 

lavede streg på en strimmeltest i går også, sku være underligt hvis det er skyggestreg på begge teste 

Anmeld Citér

7. maj 2016

morseptember17

Testens udvikling :-)

Anmeld Citér

7. maj 2016

MissTas

PB-anonym skriver:

Prøver en clear blue digital når jeg modtager den :-) 

lavede streg på en strimmeltest i går også, sku være underligt hvis det er skyggestreg på begge teste 

Nu har jeg ikke set den fra i går.. Men denne ligner en skyggestreg i min optik den ser mere grå ud end lyserød .  Ja clear blue gir et konkret svar

Anmeld Citér

7. maj 2016

morseptember17

MissTas skriver:

Nu har jeg ikke set den fra i går.. Men denne ligner en skyggestreg i min optik den ser mere grå ud end lyserød .  Ja clear blue gir et konkret svar

Okay tak for svar :-)

ja nemlig:-)

fra i går:

Anmeld Citér

7. maj 2016

morseptember17

PB-anonym skriver:

Okay tak for svar :-)

ja nemlig:-)

fra i går:

Anmeld Citér

7. maj 2016

Sedigfor

Keg testede positiv efter tid, en time efter tid og jeg har altså en datter på 1 år. Ved mig jar de aldrig lavet nr to steg uden jeg var gravid.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.