Hvornår "må" man glæde sig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2016

Sperling13

Bare glæd dig med det samme! 

Jeg glædede mig med det samme, og prøvede at lade være med at tænke på at  der kunne ske noget. Jeg røg ind med for mange plukveer i uge 27, så der kan jo ske noget gennem hele graviditeten, men barnet har det helt klart bedst, hvis du er glad og ikke går og bekymre dig hele tiden Der skete heldigvis heller ikke noget da jeg var inde med plukveer, det stoppede nogenlunde og nu skal jeg bare passe på ikke at lave for meget. Jeg mener bare at man gennem hele graviditeten kan gå og være meget nervøs for alle de ting der kan gå galt, men det er bare ærgerligt at fokusere på det triste i stedet for at nyde det  

Og tillykke med graviditeten!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2016

Nakedasja

N_b9 skriver:

Personligt syntes jeg bare så skalglæde dig lige nu og frem til du ligger med bebs i armene!

Jeg led selv rigtig meget af den angst for at miste og tænker stadig for mig selv "hvad nu hvis hun bare er død der inde" "du er også kun 17 uger henne" 
Jeg tænker "kun" hver gang jeg kommer ind i en ny uge... og jeg hader det, jeg glæder mig nærmest kun når jeg er til scanning og kan se hun lever <3 
Men er begyndt at glæde mig lidt! Efter MD scanning regner jeg med at jeg kan glæde mig ind til hun ligger i mine arme <3

Åh det er også svært, jeg har bare hørt såååå meget om at det næsten "kun" kan gå galt, eller at det i hvert fald sker for mange kvinder i de første uger.. Men så tænker jeg også, at det lykkedes jo også for mange :-)

Jeg er begyndt at glæde mig lidt også, men angsten er der stadig.. Hver gang jeg får de der smerter i underlivet, så tænker jeg på OL der er noget galt.. Men prøver at lade vær 

Anmeld Citér

18. maj 2016

MissTas

Nakedasja skriver:

Hej :-)

jeg har for nylig(i mandags) fundet ud af jeg er gravid  

Jeg har dog fået at vide flere gange før når jeg har snakket med veninder der har børn, at mange gange aborterer man inden for de første 2månefer, ufrivilligt selvfølgelig.. 

Nu tør jeg næsten ikke glæde mig, for hvad nu hvis jeg er en af dem der aborterer?? 

Jeg har jo på sin vis lyst til at skrige det ud fra hustagene, også fordi det føltes helt uvirkeligt  

Men hvornår kan man begynde at glæde sig? 

Fra du har en positiv test kan du glæde dig!!  Selvfølgelig er der en risiko for man mister, men skal man jo ikke tænke på, hvorfor skulle det lige ske for dig nyd det, ellers blir det da et rent helvede indtil første scanning  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.