Min søster og x??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2016

Anonym trådstarter

Vivienne skriver:

Hvordan er du skyld i det efter hendes mening?

at jeg er skyld i at han har været mig utro fordi jeg har været for sød.. Og fordi jeg fandt mig i hans "spil"

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2016

Anonym trådstarter

loop skriver:

Det lyder dysfunktionelt. Både mellem dig og din søster, din søster og din x. Og endelig, også det du og din x havde, det var jo ikke kun hans skyld, det lyder jo som om du tilgav ham igen og igen.

Man er ikke klar til at have en kæreste før man er klar over sig selv.

Man bliver aldrig klar til at tage sin søsters x, og da slet ikke hvis man ikke har clearet det med søsteren inden man indleder sig på noget. Det er no go.

jeg havde ikke vist han havde været mig utro før dagen inden hvor jeg slog op. Så har ikke tilgivet ham igen og igen. Havde bestemt ikke vist det.

Anmeld Citér

6. maj 2016

loop

Anonym skriver:

jeg havde ikke vist han havde været mig utro før dagen inden hvor jeg slog op. Så har ikke tilgivet ham igen og igen. Havde bestemt ikke vist det.

Okay, så misforstod jeg det du skrev.

Så du slog op fordi du fandt ud af, at han havde været dig utro flere gange? Er det sådan det skal forståes?

Anmeld Citér

6. maj 2016

fruD

Jeg synes ikke det er ok og jeg synes det er respektløst af din søster at hun vil have noget at gøre med en der var sådan overfor dig! 

Anmeld Citér

6. maj 2016

Rauw

Jeg troede der var en uskreven regl om at søstres eks'er er off limit? Selv om jeg var lidt vild med min søsters eks (altså før de to overhovedet mødte hinanden) så ku jeg da ikk drømme om at røre ham nu. Han er jo hendes eks?! Det er da ulækkert og dybt underligt ?! 

Anmeld Citér

6. maj 2016

Marts<3

Jeg havde splittet det hele ad... Jeg er ikke specielt rummelig og forståelig på det punkt! Mit temperament havde været ude af kontrol af raseri... 

Anmeld Citér

6. maj 2016

Lilotte87

Det ville jeg være MEGET skuffet over!

Hvorfor skal hun lige vælge ham? Han er jo ikke ligefrem den sidste mand på jorden. 

Anmeld Citér

6. maj 2016

Anonym trådstarter

loop skriver:

Okay, så misforstod jeg det du skrev.

Så du slog op fordi du fandt ud af, at han havde været dig utro flere gange? Er det sådan det skal forståes?

ja det sådan

Anmeld Citér

6. maj 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Hvordan ville i tage det hvis ens søster har noget med ens x? .. vi var kun sammen i 5 måneder fordi jeg fandr ud af at han havde været mig utro siden start. Jeg var rigtigt glad for ham, men han brugte mig bare og det tog jeg så hårdt jeg blev indlagt med en svær depresion..  men ja tilbage til sprøgsmålet? Hvordan ville i tage det? Min søster har ikke sagt det endnu. Og heller ikke ham, jeg har hørt det fra en veninde.

Nu har jeg ingen søster så jeg tager udgangspunkt i min bedste veninde i stedet for. Og jeg var blevet rasende hvis hun var sammen med min eks under de omstændigheder. 

Havde det bare været en eks hvor forholdet var gledet fra hinanden så var jeg ligeglad men i den situation du beskriver er det total utilgiveligt i min verden. 

Anmeld Citér

6. maj 2016

modesty

Anonym skriver:

Hvordan ville i tage det hvis ens søster har noget med ens x? .. vi var kun sammen i 5 måneder fordi jeg fandr ud af at han havde været mig utro siden start. Jeg var rigtigt glad for ham, men han brugte mig bare og det tog jeg så hårdt jeg blev indlagt med en svær depresion..  men ja tilbage til sprøgsmålet? Hvordan ville i tage det? Min søster har ikke sagt det endnu. Og heller ikke ham, jeg har hørt det fra en veninde.

Det at man udvikler følelser for sin søsters eks tænker jeg ikke som udgangspunkt er uacceptabelt. Det kan jo vise sig at være den store kærlighed, og det må man også kunne rumme og acceptere.

MEN det kommer an på vilkår og omstændigheder.

I det her tilfælde er det en mand der har behandlet dig rigtig dårligt, men psykiske problemer til følge. 

Det kunne man måske ovenikøbet acceptere - HVIS hun havde været ærlig og var kommet direkte til dig og havde lagt kortene på bordet. Sagt at hun godt vidste at den var helt gal, men at hun altså var blevet vildt forelsket og om det var noget du kunne leve med.

For mig springer kæden af når hun vælger at hemmeligholde det for dig. Det synes jeg er utilgiveligt og en stor mangel på respekt og omtanke.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.