Anonym skriver:
Hvordan ville i tage det hvis ens søster har noget med ens x? .. vi var kun sammen i 5 måneder fordi jeg fandr ud af at han havde været mig utro siden start. Jeg var rigtigt glad for ham, men han brugte mig bare og det tog jeg så hårdt jeg blev indlagt med en svær depresion.. men ja tilbage til sprøgsmålet? Hvordan ville i tage det? Min søster har ikke sagt det endnu. Og heller ikke ham, jeg har hørt det fra en veninde.
Det at man udvikler følelser for sin søsters eks tænker jeg ikke som udgangspunkt er uacceptabelt. Det kan jo vise sig at være den store kærlighed, og det må man også kunne rumme og acceptere.
MEN det kommer an på vilkår og omstændigheder.
I det her tilfælde er det en mand der har behandlet dig rigtig dårligt, men psykiske problemer til følge.
Det kunne man måske ovenikøbet acceptere - HVIS hun havde været ærlig og var kommet direkte til dig og havde lagt kortene på bordet. Sagt at hun godt vidste at den var helt gal, men at hun altså var blevet vildt forelsket og om det var noget du kunne leve med.
For mig springer kæden af når hun vælger at hemmeligholde det for dig. Det synes jeg er utilgiveligt og en stor mangel på respekt og omtanke.
Anmeld
Citér