Min søster og x??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.167 visninger
22 svar
63 synes godt om
6. maj 2016

Anonym trådstarter

Hvordan ville i tage det hvis ens søster har noget med ens x? .. vi var kun sammen i 5 måneder fordi jeg fandr ud af at han havde været mig utro siden start. Jeg var rigtigt glad for ham, men han brugte mig bare og det tog jeg så hårdt jeg blev indlagt med en svær depresion..  men ja tilbage til sprøgsmålet? Hvordan ville i tage det? Min søster har ikke sagt det endnu. Og heller ikke ham, jeg har hørt det fra en veninde.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2016

serinasmor

Hvordan ville i tage det hvis ens søster har noget med ens x? .. vi var kun sammen i 5 måneder fordi jeg fandr ud af at han havde været mig utro siden start. Jeg var rigtigt glad for ham, men han brugte mig bare og det tog jeg så hårdt jeg blev indlagt med en svær depresion..  men ja tilbage til sprøgsmålet? Hvordan ville i tage det? Min søster har ikke sagt det endnu. Og heller ikke ham, jeg har hørt det fra en veninde.

Jeg ville være ligeglad for det er en x og jeg er færdig med ham  - i hvert fald hvis der var gået et år 

Dog ville jeg nok være bekymret for om han ville såre min søster på samme måde ... 

Hvor længe er det siden bruddet ?

Anmeld Citér

6. maj 2016

MorTilN

Kender din søster til jeres tidligere forhold og at han var dig utro?

Anmeld Citér

6. maj 2016

Vivienne

Hvis jeg var endt ud i en depression pga. ham, så ville jeg ikke tage det pænt.

Ikke pga. ham, for han er ikke værd at samle på, men mere pga. min søster, som ved hvad jeg har været igennem pga ham. 

Men bare det at hun intet har sagt til dig, viser at han betyder mere for hende end det at hun risikererer at såre dig. 

NO-GO!

Anmeld Citér

6. maj 2016

C_C

Spørg din søster - jeg ville være bekymret for hende 

Anmeld Citér

6. maj 2016

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

Jeg ville være ligeglad for det er en x og jeg er færdig med ham  - i hvert fald hvis der var gået et år 

Dog ville jeg nok være bekymret for om han ville såre min søster på samme måde ... 

Hvor længe er det siden bruddet ?

det ikke engang et halvt år siden

Anmeld Citér

6. maj 2016

Anonym trådstarter

Viventerpådig skriver:

Kender din søster til jeres tidligere forhold og at han var dig utro?

ja, hun har flere gange været til fest med os. Og vi hat flere gange været hjemme ved min mor. Hvor han har været der også. Og da vi gik fra hinanden. Hjalp hun mig. Fordi han skyldte mig penge som han ikk ville betale tilbage, og der hørte hun at han havde været mig utro. Hun var selv med på pysken der jeg blev indlagt ��

Anmeld Citér

6. maj 2016

Anonym trådstarter

Vivienne skriver:

Hvis jeg var endt ud i en depression pga. ham, så ville jeg ikke tage det pænt.

Ikke pga. ham, for han er ikke værd at samle på, men mere pga. min søster, som ved hvad jeg har været igennem pga ham. 

Men bare det at hun intet har sagt til dig, viser at han betyder mere for hende end det at hun risikererer at såre dig. 

NO-GO!

det jo det,forstår hende ikke. Hun så selv hvordan han kørte mig pysk ned med. At konstant være mig utro, og så slog vi op og så kom vi sammen, han brugte mig kun for sex og penge skyld. Vil nødig have hun skal igennem det samme.. Men hun mener at det mig der selv er skyld i han behandlede mig sådan

Anmeld Citér

6. maj 2016

Vivienne

Anonym skriver:

det jo det,forstår hende ikke. Hun så selv hvordan han kørte mig pysk ned med. At konstant være mig utro, og så slog vi op og så kom vi sammen, han brugte mig kun for sex og penge skyld. Vil nødig have hun skal igennem det samme.. Men hun mener at det mig der selv er skyld i han behandlede mig sådan

Hvordan er du skyld i det efter hendes mening?

Anmeld Citér

6. maj 2016

loop

Anonym skriver:

Det lyder dysfunktionelt. Både mellem dig og din søster, din søster og din x. Og endelig, også det du og din x havde, det var jo ikke kun hans skyld, det lyder jo som om du tilgav ham igen og igen.

Man er ikke klar til at have en kæreste før man er klar over sig selv.

Man bliver aldrig klar til at tage sin søsters x, og da slet ikke hvis man ikke har clearet det med søsteren inden man indleder sig på noget. Det er no go.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.