Skyggestreg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2016

FruHolm <3

hautecouture skriver:

Jamen... Eej, jeg tør slet ikke tro det! Må hellere købe en mere idag og teste imorgen tidlig! Tør i hvert fald ikke sige noget til kæresten og datteren endnu 

Synes den ser positiv ud ☺️����

derudover når du har testet igen og hvis den stadig er positiv , så sig dettil din kæreste , men vent med at sig det til din datter , i 2013 var jeg gravid og vi fortalte der min søn som dengang var knap 3 år at han skulle være storebror , vi så liv flere gange men til nakkefold var baby død , en ting er at kæmpe med at miste , men samtidig skulle trøste sit barn der ikk længere skulle være storebror er endnu hårdere , han spurgte næsten dagligt i 2 år om der varkommet en ny baby i maven 

så denne gang fik han det først at vide efter nakkefoldsscanningen 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2016

hautecouture

Tak for de søde tilkendegivelser  - købte en 2-pak med de "almindelige" teste (altså dem fra 4+0) i rema og tog allerede den ene lidt over middag... Og selvom den ekstra streg er svag, så er den der - så nu begynder jeg at turde tro på det. Selvom meget kan gå galt endnu 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

7. maj 2016

Kløver

Jeg kan godt se den ekstra streg synes dog nr 2 billede ser mærkeligt ud, er det redigeret ? 

Stort tillykke ihvertfald 

Anmeld Citér

7. maj 2016

hautecouture

Årgangs Mor skriver:

Jeg kan godt se den ekstra streg synes dog nr 2 billede ser mærkeligt ud, er det redigeret ? 

Stort tillykke ihvertfald 

Ja, detaljerne i billede nr 2 er gjort skarpere 

Anmeld Citér

7. maj 2016

Kløver

hautecouture skriver:

Ja, detaljerne i billede nr 2 er gjort skarpere 

Synes nok kontrasten så anderledes ud, og ved ikke hvordan original billedet er, men ud fra 1 billede synes jeg ikke den er til at tage fejl af 

Anmeld Citér

7. maj 2016

hautecouture

Årgangs Mor skriver:

Synes nok kontrasten så anderledes ud, og ved ikke hvordan original billedet er, men ud fra 1 billede synes jeg ikke den er til at tage fejl af 

Har et andet billede der ikke er redigeret her - fandt ud af, at testene fra rema først er beregnet til, at bruge fra 4+1 faktisk - og efter hvad jeg kan tælle mig frem til var jeg, igår da testen blev taget) 3+5 .. Så håber den bliver tydeligere indenfor de næste par dage 

Anmeld Citér

7. maj 2016

hautecouture

hautecouture skriver:

Har et andet billede der ikke er redigeret her - fandt ud af, at testene fra rema først er beregnet til, at bruge fra 4+1 faktisk - og efter hvad jeg kan tælle mig frem til var jeg, igår da testen blev taget) 3+5 .. Så håber den bliver tydeligere indenfor de næste par dage 

Hov ... Glemte at få billedet med 

Anmeld Citér

7. maj 2016

Kløver

hautecouture skriver:

Det har ikke relevans hvis de er positive. Det er forskelligt hvornår man sporer hcg i urinen �� Så at den er positiv ændrer ikke på resultatet, selvom den som du selv siger nok vil blive mere tydelig med tiden synes den allerede nu er tydelig 

Anmeld Citér

8. maj 2016

hautecouture

Har lige nu taget en test mere, denne gang en valmed, så nu er der brugt 3 forskellige slags  Efter mine beregninger skulle jeg være 4+0 idag og nu tror jeg endelig selv på det 

Anmeld Citér

8. maj 2016

Dorthe1986

Jeg tror roligt du kan lade være med at tisse på flere pinde   stort tillykke 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.