Skyggestreg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.494 visninger
35 svar
23 synes godt om
6. maj 2016

hautecouture

Halløj!

Jeg forventer mens her mellem idag-søndag (min mens svinger ofte med et par dage) og da jeg har haft det underligt i et par dage tog jeg en test her til morgen. Jeg jar aldrig selv set en skyggestreg og er nu i tvivl om det bare er det jeg kan se? Testen er en 'rfsu test tidlig' og stregen kom indenfor en 3 minutters tid....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2016

anonym94

Den ser svag ud nu er rsfu ikke en test jeg normalt ville anbefale jeg anbefaler dem fra apoteket eller valmed så prøv en af dem �� kom gerne med udate 

Anmeld Citér

6. maj 2016

God-mor

hautecouture skriver:

Halløj!

Jeg forventer mens her mellem idag-søndag (min mens svinger ofte med et par dage) og da jeg har haft det underligt i et par dage tog jeg en test her til morgen. Jeg jar aldrig selv set en skyggestreg og er nu i tvivl om det bare er det jeg kan se? Testen er en 'rfsu test tidlig' og stregen kom indenfor en 3 minutters tid....

Den er positiv stort tillykke !

Anmeld Citér

6. maj 2016

Mo9ca

En positiv test er en positiv test, når stregen kommer inden for tiden, dvs. 5 min.

Så stort tillykke herfra.

Anmeld Citér

6. maj 2016

hautecouture

anonym94 skriver:

Den ser svag ud nu er rsfu ikke en test jeg normalt ville anbefale jeg anbefaler dem fra apoteket eller valmed så prøv en af dem �� kom gerne med udate 

Tak for svar  Tror jeg prøver at købe en anden idag og så teste igen imorgen tidlig.

Anmeld Citér

6. maj 2016

hautecouture

God-mor skriver:

Den er positiv stort tillykke !

Tror du virkelig?? Uha, tør ikke rigtigt tro på det 

Anmeld Citér

6. maj 2016

hautecouture

Missmatch:-) skriver:

En positiv test er en positiv test, når stregen kommer inden for tiden, dvs. 5 min.

Så stort tillykke herfra.

Jamen... Eej, jeg tør slet ikke tro det! Må hellere købe en mere idag og teste imorgen tidlig! Tør i hvert fald ikke sige noget til kæresten og datteren endnu 

Anmeld Citér

6. maj 2016

God-mor

hautecouture skriver:

Tror du virkelig?? Uha, tør ikke rigtigt tro på det 

Ja du er helt sikkert gravid! Der er tydeligvis farve i, og det er ikke en skyggestreg de er nærmest hvide eller grå og kan kun ses i bestemte lys. Så tillykke  

ps. Min test var endnu svagere da jeg testede i sin tid, og der var der ingen tvivl 

Anmeld Citér

6. maj 2016

Flødebollen

hautecouture skriver:

Halløj!

Det der er ingen skyggestreg. Den er positiv

Anmeld Citér

6. maj 2016

Vivienne

Positiv. Tillykke 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.