1. samtale... av den gjore ondt ):

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2016

LG1986

Viventerpådig skriver:

Det er så forfærdeligt at side med den uvished og bare vide at der kan være lange udsigter til et svar.

Har din kæreste ikke fået en tid til sædprøve? Det gik rimelig tjept (under en måned efter vi var ved lægen for at blive henvist) at min kæreste skulle aflevere en og der havde vi svar 10 dage efter.

Nej det har han ikke, men jeg vil spørge efter en tid til sæd prøven snarest muligt  Ja det er vildt træls at sidde med den uvished 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2016

fo82

LG1986 skriver:

Nej det har han ikke, men jeg vil spørge efter en tid til sæd prøven snarest muligt  Ja det er vildt træls at sidde med den uvished 

Han kan blive henvist til biokemisk klinik for sædprøve ved egen læge.

det gjorde min kæreste, at gyn så ikke er tilfreds og vil have en ny er en helt anden historie...

Anmeld Citér

7. maj 2016

MorTilN

LG1986 skriver:

Han skal have afleveret en sædprøve før i kan komme igang 

Anmeld Citér

8. maj 2016

LG1986

Viventerpådig skriver:

Han skal have afleveret en sædprøve før i kan komme igang 

Det vil jeg få gjort  Tak for krammet 

Anmeld Citér

10. maj 2016

Kris2406

Vil også lige give dig et kram med på vejen  

Min kæreste og jeg har selv stået i denne fertilitetsverden i næsten 3 år - men hold ud og find troen på, at det lykkes! FOR DET GØR DET!! Det er så yderst sjældent at man fra fertilitetsklinikkernes side må give op..

Jeg er gravid nu og er næsten halvvejs

Der har været så mange op og nedture og min bedste råd er nok, at I skal forberede jer på at det bliver hårdt, men det skal nok lykkes!

Har du spørgsmål, er du velkommen til at skrive - ved jo også hvor frustrerende alene man kan føle sig.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.