Flyverdragt hvad størrelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2016

MKBP

Profilbillede for MKBP
Diosa85 skriver:

Jeg er lidt i vildrede. Skal på molo lagersalg og vil købe flyverdragt til T så han har til vinter. Men hvad str skal jeg påtænke at købe?

han er jo ikke den hurtigste vokser. Han er 9 mdr og bruger stadig 68/74 i tøj. Men han kan jo pludselig tage et ryk. 

Hvad ville i købe? 80 eller 86? 

Det kommer jo også lidt an på hvordan MOLO er i deres størrelser :-)

Min søn havde denne vinter en Didrikson i str. 80...- men brugte 92 i tøj...

//Mette

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2016

Diosa85

MKBP skriver:

Det kommer jo også lidt an på hvordan MOLO er i deres størrelser :-)

Min søn havde denne vinter en Didrikson i str. 80...- men brugte 92 i tøj...

//Mette

Molo er store i størrelserne. Så hælder nok også mest til en str 80. Så kan han bruge den fra oktober/november. 

Anmeld Citér

4. maj 2016

MissTas

Diosa85 skriver:

Molo er store i størrelserne. Så hælder nok også mest til en str 80. Så kan han bruge den fra oktober/november. 

Synes jeg lyder fornuftigt tror bestemt du blir ked af hvis den blir større. Min datter på 4,5 kan sagtens passe str. 104 til kommende vinter også hvor hun fylder 5 år  

Anmeld Citér

4. maj 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Ville klart vælge 80 i molo. Synes det er enormt stort i størrelsen! 

Anmeld Citér

4. maj 2016

FruStolpe

Diosa85 skriver:

Jeg er lidt i vildrede. Skal på molo lagersalg og vil købe flyverdragt til T så han har til vinter. Men hvad str skal jeg påtænke at købe?

han er jo ikke den hurtigste vokser. Han er 9 mdr og bruger stadig 68/74 i tøj. Men han kan jo pludselig tage et ryk. 

Jeg har stemt blankt for det er umuligt at vide hvilken størrelse han skal bruge. 

Min datter fra maj 2014, er først nu på vej op i 86, og for 1 år siden brugte hun 68/74. Så det kan man ikke regne en dyt med.... 

Anmeld Citér

4. maj 2016

Carina:-)

80

Molo flyverdragter er store i str - Mine rollinger bruger en str mindre i flyverdragt end i tøj fra Molo. 

Men er du meget usikker kan du købe begge str -  og sælge den du ikke får brug for . der er ingen prob i at komme af med en flyverdragt når vi når sep/okt. 

Anmeld Citér

4. maj 2016

Diosa85

Carina:-) skriver:

80

Molo flyverdragter er store i str - Mine rollinger bruger en str mindre i flyverdragt end i tøj fra Molo. 

Men er du meget usikker kan du købe begge str -  og sælge den du ikke får brug for . der er ingen prob i at komme af med en flyverdragt når vi når sep/okt. 

Har bare ikke penge til at købe 2. Ellers havde jeg gjort det. 

Men køber i 80 og er den så for lille må jeg sælge den og finde en ny. 

Anmeld Citér

4. maj 2016

Benjamins'mor

Diosa85 skriver:

86. 

Min datter voksede vildt hurtigt og sprang faktisk næsten 86 og 92 over. 

Anmeld Citér

5. maj 2016

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

Min dreng brugte denne vinter str 80. Han blev her i februar 1 år. Han kunne sagtens ha haft den i 86! Den blev lidt for kort til sidst i 80.

jeg har købt str 92 til næste vinter. 

Anmeld Citér

5. maj 2016

Vik

Min dreng brugt 74 i Molo flyverdragt i år. Nu er han ca 80 cm 9,5 kg og bruger tøj i 80/86. Flyverdragt i 80 ville han passe nu, men vokse hurtigt ud ad den. Hvis jeg var dig ville jeg vælge 86. De skal bruge den fra okt/nov til marts/april. Ellers ville jeg måske vente til lagersalg i oktober ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.