Flyverdragt hvad størrelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad str?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.036 visninger
19 svar
6 synes godt om
4. maj 2016

Diosa85

Jeg er lidt i vildrede. Skal på molo lagersalg og vil købe flyverdragt til T så han har til vinter. Men hvad str skal jeg påtænke at købe?

han er jo ikke den hurtigste vokser. Han er 9 mdr og bruger stadig 68/74 i tøj. Men han kan jo pludselig tage et ryk. 

Hvad ville i købe? 80 eller 86? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2016

EnGodMor

Diosa85 skriver:

Jeg er lidt i vildrede. Skal på molo lagersalg og vil købe flyverdragt til T så han har til vinter. Men hvad str skal jeg påtænke at købe?

han er jo ikke den hurtigste vokser. Han er 9 mdr og bruger stadig 68/74 i tøj. Men han kan jo pludselig tage et ryk. 

Helt klart 86

Anmeld Citér

4. maj 2016

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Diosa85 skriver:

Jeg ville helt sikkert købe 86. 

Du vil blive overrasket over hvor stærkt det går lige pludselig. 

Vores datter fra juni '14 brugte her i vinters en str 98. 

Anmeld Citér

4. maj 2016

MissTas

Diosa85 skriver:

Ville bestemt ikke gå efter større end 80. Den skal jo i brug allerede til oktober ca.  

Anmeld Citér

4. maj 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Diosa85 skriver:

Jeg ville sige 80.

Min datters flyverdragt denne vinter var str 86 (det var hendes vinterjakke for den sags skyld også) selvom hun brugte str 92 i andet tøj, og havde gjort det et par måneder. Så jeg regner med at hun skal have en flyverdragt str 92 til vinter, selvom hun er kommet i str 98 i det andet tøj.

Anmeld Citér

4. maj 2016

(august)

80!!

min datter på 2 brugte 80 i vinters. 

Anmeld Citér

4. maj 2016

Troldemommi

Helt sikkert str 86, de vokser bare så stærkt 

Anmeld Citér

4. maj 2016

Diosa85

T har bare altid vokset langsomt. Men han kan pludselig tage et ryk. 

Anmeld Citér

4. maj 2016

B&J

Vores dreng voksede langsomt jeg ville sige 80

Anmeld Citér

4. maj 2016

tossen93

Min pige er fra sep. 2014.

I efteråret købte jeg en str. 80 som var stor til hende...alligevel måtte jeg købe en i str. 86 i december - den passer hun stadig. Hun er dog også en bette en, og bruger 86 i alt andet tøj ligeså.

Jeg ville købe en af hver, og så se til vinter, du kan jo med god sandsynlighed, sælge den til samme pris igen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.