Klap eller barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2016

Mullesmith

Lenchick skriver:

Vi brugte en City Elite med en almindelig lift lige siden vores var nyfødt, fordi det er meget nemmere at have i bilen. 

Jeg vil dog under ingen omstændigheder bruge en klapvogn uden lift eller Voksi til et barn på 3 måneder. Ryggen skal også kunne lægges helt ned

Den kan også ligges helt ned og det skal han selvfølgelig  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2016

modesty

Mullesmith skriver:

Heller ikke når han kan ligge helt ned inden og så foret med tæppe og dyne på?

Hvis den kan lægges 100% fladt ned, så jo. 

Anmeld Citér

4. maj 2016

Mullesmith

modesty skriver:

Hvis den kan lægges 100% fladt ned, så jo. 

Det kan den 

Anmeld Citér

4. maj 2016

Vik

Hvis liften eller voksi med plade ikke kan være der, så ville jeg ikke bruge den. Dyner og andre ting er ikke nok og selvom ryggen kan ligges helt ned giver den ikke den samme støtte til hans lille ryg som han har brug for

Anmeld Citér

4. maj 2016

MM00

Hvis du gerne vil have klapvognen med så brug madrassen fra din lift i den.  Det kender jeg nogen der har gjort. 

Anmeld Citér

4. maj 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Mullesmith skriver:

Nej han skal heller ikke sidde op, det prøvede vi kun fordi vi lige har købt den. Har ikke en kørepose men tænkte at fore vognen med tæppe og så hans dyne på, og så har han sin plys flyverdragt på osv. Han kan godt ligge helt ned i den. Og der skulle blive op til 20 grader de næste dage så tror ikke han kommer til at fryse når vi er ude.

Så ville jeg vælge barnevognen. Klapvognen er hård for ryggen på de små, også selvom den kan lægges ned. - For det bliver ikke helt fladt, og så er der det der knæk på sædet. Lidt større børn kan godt klare det, men til sådan en lille mus ville jeg prioritere en fast bund og god madras frem for lidt mere plads i bilen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.