Klap eller barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.535 visninger
15 svar
13 synes godt om
3. maj 2016

Mullesmith

Hej vi skal 2 dage til skallerup klit fericenter og jeg er meget i tvivl om jeg skal tage barnevognen med eller kan nøjes med klapvognen til vores 3mdr gamle søn. Han skal selvfølgelig ikke sove i den om natten eller sidde op i klapvogn, det er mest pga at det er noget nemmere at komme rundt med klapvogn og så fordi den fylder mindre i bilen  hvad ville i gøre? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2016

Lenchick

Mullesmith skriver:

Hej vi skal 2 dage til skallerup klit fericenter og jeg er meget i tvivl om jeg skal tage barnevognen med eller kan nøjes med klapvognen til vores 3mdr gamle søn. Han skal selvfølgelig ikke sove i den om natten eller sidde op i klapvogn, det er mest pga at det er noget nemmere at komme rundt med klapvogn og så fordi den fylder mindre i bilen  hvad ville i gøre? 

Vi brugte en City Elite med en almindelig lift lige siden vores var nyfødt, fordi det er meget nemmere at have i bilen. 

Jeg vil dog under ingen omstændigheder bruge en klapvogn uden lift eller Voksi til et barn på 3 måneder. Ryggen skal også kunne lægges helt ned

Anmeld Citér

3. maj 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Mullesmith skriver:

Når han ikke er ældre ville jeg tage barnevognen med medmindre han skal ligge i lift eller voksipose med bæreplade. Også selvom barnevognen fylder mere i bilen.

Anmeld Citér

3. maj 2016

modesty

Mullesmith skriver:

Jeg ville slet ikke bruge en klapvogn til sådan en lille baby.

Anmeld Citér

3. maj 2016

Lililili

Kan liften evt stå i klapvognen? 

Anmeld Citér

3. maj 2016

ninibadini

Hvis du kan lægge ryggen helt ned og han kan ligge i en kørepose, kan I sagtens tage klapvogn med. Men jeg ville ikke lade ham sidde op ligesom på billedet

Anmeld Citér

3. maj 2016

Vik

Brugt klapvogn med lift til vores fra dag 1

Anmeld Citér

3. maj 2016

Mullesmith

ninibadini skriver:

Hvis du kan lægge ryggen helt ned og han kan ligge i en kørepose, kan I sagtens tage klapvogn med. Men jeg ville ikke lade ham sidde op ligesom på billedet

Nej han skal heller ikke sidde op, det prøvede vi kun fordi vi lige har købt den. Har ikke en kørepose men tænkte at fore vognen med tæppe og så hans dyne på, og så har han sin plys flyverdragt på osv. Han kan godt ligge helt ned i den. Og der skulle blive op til 20 grader de næste dage så tror ikke han kommer til at fryse når vi er ude.

Anmeld Citér

3. maj 2016

Mullesmith

Lililili skriver:

Kan liften evt stå i klapvognen? 

Nej desværre jeg har prøvet 

Anmeld Citér

3. maj 2016

Mullesmith

modesty skriver:

Jeg ville slet ikke bruge en klapvogn til sådan en lille baby.

Heller ikke når han kan ligge helt ned inden og så foret med tæppe og dyne på?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.