Gravid? Rfsu test utydelig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2016

MissTas

Nakedasja skriver:

Nej det var det så ikke ;-) Stoppede på p piller af andre årsager..

vi har undladt at dyrke sex i perioden hvor jeg havde ægløsning, og det har fungerer fint siden slut dec/start jan.. 

Vil man ikke have børn skal man beskytte sig.. Ægløsning kan skubbe sig og man kan derfor ikke regne med det hver gang 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2016

Nakedasja

MissTas skriver:

Vil man ikke have børn skal man beskytte sig.. Ægløsning kan skubbe sig og man kan derfor ikke regne med det hver gang 

Forstår du ikke hvad det er jeg skriver, eller vil du bare gerne være påståelig? 

Det var ikke planlagt, men det var noget vi havde snakket om snart at prøve på. Derfor er det stadig en overraskelse at det sker nu.

Jeg har ikke bedt dig om en prædiken om beskyttelse, og jeg har heller ikke antydet at jeg er utilfreds med at være blevet gravid. 

Anmeld Citér

3. maj 2016

Sedigfor

Skulle det ikke være nu, skulle i bruge kondom (:

Anmeld Citér

3. maj 2016

Maalene

Er sikker på Nakedasha er helt klar over, at hun skulle have brugt beskyttelse, hvis hun ikke ville have været gravid 

Og jeg er helt sikker på, at du bliver lykkelig, når du først lige har vænnet dig til tanken 

Der er dog mange herinde, som virkelig brændende ønsker et barn, og derfor kan det nok gøre lidt ondt, at læse at det ikke lige var en del af jeres planer (uden overhovedet at sige noget negativt om jer, for er sikker på I komme til at elske den lille blyp uendeligt højt)  Det er bare meget sårbart for nogen herinde, hvilket jeg virkelig også forstår 

Men et kæmpe tillykke herfra skal du ihvertfald have 

Anmeld Citér

3. maj 2016

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
Nakedasja skriver:

Forstår du ikke hvad det er jeg skriver, eller vil du bare gerne være påståelig? 

Det var ikke planlagt, men det var noget vi havde snakket om snart at prøve på. Derfor er det stadig en overraskelse at det sker nu.

Jeg har ikke bedt dig om en prædiken om beskyttelse, og jeg har heller ikke antydet at jeg er utilfreds med at være blevet gravid. 

"Jeg stoppede på mine p piller i slut dec/start jan. Min kæreste og jeg har brugt beskyttelse i starten men lod så vær, da vi gerne ville have børn alligevel."

Du skriver da selv, at i lod vær at bruge beskyttelse, da i gerne ville have børn . 

Så er det vel også planlagt?

Anmeld Citér

4. maj 2016

Nakedasja

Dig, mig og vores lille prinsesse <3 skriver:

"Jeg stoppede på mine p piller i slut dec/start jan. Min kæreste og jeg har brugt beskyttelse i starten men lod så vær, da vi gerne ville have børn alligevel."

Du skriver da selv, at i lod vær at bruge beskyttelse, da i gerne ville have børn . 

Så er det vel også planlagt?

Som jeg også skrev har vi haft udsat det i noget tid, ved at beregne min ægløsning.

Og jeg stoppede ikke på p piller pga graviditet.

Det fik fint med ikke at blive gravid på ovenstående måde, så NEJ det var ikke planlagt.

Jeg gider simpelthen ikke diskutere det med folk der ikke aner hvad de snakker om men bare skal brokke sig eller have ret. Det gider jeg ikke bruge energi på, eller ødelægge min nyfundne glæde over.

så hyg dig

Anmeld Citér

4. maj 2016

Flødebollen

Nakedasja skriver:

Som jeg også skrev har vi haft udsat det i noget tid, ved at beregne min ægløsning.

Og jeg stoppede ikke på p piller pga graviditet.

Det fik fint med ikke at blive gravid på ovenstående måde, så NEJ det var ikke planlagt.

Jeg gider simpelthen ikke diskutere det med folk der ikke aner hvad de snakker om men bare skal brokke sig eller have ret. Det gider jeg ikke bruge energi på, eller ødelægge min nyfundne glæde over.

så hyg dig

Tror det er din formulering der er uheldig / får folk til st undre sig. 

I manges verden er: minus beskyttelse = forsøg på at lave børn = planlagt.. 

Anmeld Citér

4. maj 2016

Dorthe1986

Årh for pokker det er vel ikke værre end "vi prøver ikke decideret på at lave baby, men vi bruger Roskilde metoden så en eventuel baby vil være velkommen" 

Jeg mener i kan vel se ts er glad, måske bare overrasket over at det er sket lige nu, hvor hun troede de kunne beregne sig fra det. Men derfor behøver man vel ikke trække hendes glæde ned, det er da uforskammet. 

Tillykke ts og det er en spændende tid i går i møde 

Anmeld Citér

4. maj 2016

Somatel

Tillykke med graviditeten herfra

Anmeld Citér

4. maj 2016

Sedigfor

Ens ægløsning kan godt skubbe sig. Så det er aldrig sikret, plus at sæd kan leve i op til fem dage i en kvinde.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.