Gravid? Rfsu test utydelig

Spring til sidste ulĂŠste indlĂŠg
FÞlg denne trÄd

1.441 visninger
20 svar
12 synes godt om

Du kan svare anonymt i trÄden
3. maj 2016

Nakedasja

Hej :-) Jeg er ny herinde ��

Jeg stoppede pÄ mine p piller i slut dec/start jan. Min kÊreste og jeg har brugt beskyttelse i starten men lod sÄ vÊr, da vi gerne ville have bÞrn alligevel.

Jeg har til morgen taget en rfsu test, da min menstruation er udeblevet. Skulle ha fÄet det sÞndag og nu er det tirsdag. (Min mens plejer at vÊre regelmÊssig)

Der er to streger ser det ud til, men den ene er meget svag.. SĂ„ nu er jeg i tvivl.. Jeg har ogsĂ„ Ăžmme bryster, men det plejer jeg altid at fĂ„ op til mens.. Der var faktisk derfor jeg stoppede pĂ„ p piller, da lĂŠgen mente det var dem.. 

IgÄr havde jeg kortvarigt smerter der fÞltes som menses smerter og tÊnkte derfor at sÄ kom det nok i lÞbet af natten, men nej..

har I erfaring med rfsu test? Hvor gode er de? Og kan man vÊre gravid nÄr teststregen er svag?

Anmeld Citér

KÞb et abonnement pÄ Vores BÞrn

Magasinet til dig med bÞrn pÄ 0-12 Är

Priser fra 149 kr.

3. maj 2016

Nakedasja

Her er et billede af testen

VedhĂŠftede fotos (klik for at se i fuld stĂžrrelse)

Anmeld Citér

3. maj 2016

MissTas

Nakedasja skriver:

Kender ikke test typen, men som jeg kender teste er den positiv sÄ snart der er to streger ogsÄ selvom den ee utydelig tillykke

Anmeld Citér

3. maj 2016

serinasmor

Nakedasja skriver:

Er det en graviditetstest du har taget ? 

Hvis ja sÄ er den positive og du er tydeligt gravid

Anmeld Citér

3. maj 2016

Sedigfor

Du er tydelig gravid. Brugte selv samme mÊrke, mine var meget mere svage end din er. Der er ingen tvivl. Plus mine kom efter tid og har idag en datter pÄ 1 Är (:

Anmeld Citér

3. maj 2016

Nakedasja

serinasmor skriver:

Er det en graviditetstest du har taget ? 

Hvis ja sÄ er den positive og du er tydeligt gravid

Ja det er en rfsu graviditets test :-) 

kĂžbte den igĂ„r, kender ikke de forskellige mĂŠrker men lĂŠste sĂ„ pĂ„ nettet at dette mĂŠrke var dĂ„rligt .. 

Ej, det var bare slet ikke planlagt lige nu �� Men er nu lidt begejstret alligevel ..

Anmeld Citér

3. maj 2016

MissTas

Nakedasja skriver:

kĂžbte den igĂ„r, kender ikke de forskellige mĂŠrker men lĂŠste sĂ„ pĂ„ nettet at dette mĂŠrke var dĂ„rligt .. 

Ej, det var bare slet ikke planlagt lige nu �� Men er nu lidt begejstret alligevel ..

Det var vel planlagt nĂ„r i valgte at fĂ„ bĂžrn alligevel og droppe prĂŠvention 

Anmeld Citér

3. maj 2016

serinasmor

Nakedasja skriver:

Tillykke  

HĂ„ber du og faderen kan forenes med tanken  

Al mulig held og lykke

Anmeld Citér

3. maj 2016

Nakedasja

MissTas skriver:

Det var vel planlagt nĂ„r i valgte at fĂ„ bĂžrn alligevel og droppe prĂŠvention 

Nej det var det sĂ„ ikke ;-) Stoppede pĂ„ p piller af andre Ă„rsager..

vi har undladt at dyrke sex i perioden hvor jeg havde ĂŠglĂžsning, og det har fungerer fint siden slut dec/start jan.. 

Anmeld Citér

3. maj 2016

Nakedasja

serinasmor skriver:

Tillykke  

HĂ„ber du og faderen kan forenes med tanken  

Al mulig held og lykke

Jeg kan godt �� jeg har lÊnge gerne ville vÊre mor men synes der har vÊret alle mulige ting som har gjort vi har udskudt det..

mon ikke ogsÄ han kan ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

GĂ„ til forsiden

Gratis eksperthjĂŠlp

Det er gratis at sĂžge hjĂŠlp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.