Read the baby, not the books.
Vi køber faktisk det meste tøj i Bilka, resten køber vi i h&m. Vi går efter økologisk tøj og tøj uden print.
Mærketøj har jeg haft købt et par sæt af gennem de sidste fem år, men synes på ingen måde kvaliteten er bedre, faktisk tværtimod. Vi købte en badekåbe til min søn fra småfolk som begyndte at flosse i stoffet og vi har prøvet at en langærmede T-shirt fra katvig begyndte at fnuldre i hals kant, ærmer og om livet og farverne falmede rigtig meget allerede fra første vask. Og de dertil hørende bukser fra katvig krympede uens, så forret stak ud af benene.
Jeg vasker altid ved 40 grader og hans tøj hænger udenfor til tørre, så det ikke vores vaskemaskine eller tørretumbler der ødelægger det.
Så holder mig langt væk fra mærketøj, det dyrt og det ikke bedre på nogen måde. Det tøj vi har købt i Bilka og h&m har vi aldrig haft problemer med på nogen måde, det holder formen og det flosser ikke.
men man gør hvad man selv har lyst til og man bestemmer selv hvad man vil bruge sine penge på, vi føler det er at smide penge ud af vinduet at købe mærketøj.
Anmeld
Citér