Mærketøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2016

Mortilah

Jeg går ikke op i mærker- altså er ligeglad med om der er mærke på det. Dog har jeg helt fast måde at købe tøj på. Fordi det er nemt, jeg ved tøjet passer og det passer på kryds og tværs.. Strømpebukser altid fra det samme mærke. Bodyer- petit bateau. Alm tøj har mine børn næsten udelukkende fra Ralph Lauren - og så overtøj fra Woolrich. h&m, zara osv har ungerne ikke noget af- dog har jeg selv en masse Men jeg er ikke en der går op i mærker. For mig er det bare det mest praktiske at holde sig til én stil og de samme farver/stoffer til alle børnene..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2016

bøllen

Køber i mærketøj til jeres børn eller går i mere op i det skal være så billigt som muligt? 

Jeg køber det tøj jeg kan lide . Det kan være alt fra mærketøj til Føtex . Så her er garderoben ret blandet . 

Anmeld Citér

2. maj 2016

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Her er det også en blandet landhandel..... Jeg har en kærlighed til kvalitet, og det er H&M bare ikke på samme måde, som hummel osv.. Men jeg køber det alligevel, hvis jeg synes det er fedt... Jeg køber for det meste overtøj fra molo, da jeg tit kan sælge det igen og få en god pris... Ellers er det nu hummel, Adidas, katvig og molo... Undertøj fra Bilka efter de har fået det ensfarvet... 

Anmeld Citér

2. maj 2016

Vik

Jeg elsker elsker at shoppe tøj til mine kære børn. Må indrømme jeg har svaghed for nogle mærker Molo, hummel, MarMar, Soft Gallery osv, men køber efter hvad jeg kan lide. Elsker de basic øko bodyer de har i netto de holder form og passer til min slanke dreng . Vi har også en del fra H&m, GAP, Name it, Kvickly, Joha alt undertøj til min pige er fra Bilka. 

Anmeld Citér

2. maj 2016

Diosa85

Jeg køber meget blandet. 

er specielt vild med molo men kvaliteten er blevet så ringe at jeg ikke gider betale fuld pris for det. Så det er lagersalg eller brugt

ellers er det h&m og Føtex for det meste 

Anmeld Citér

3. maj 2016

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Vi køber faktisk det meste tøj i Bilka, resten køber vi i h&m. Vi går efter økologisk tøj og tøj uden print. 

Mærketøj har jeg haft købt et par sæt af gennem de sidste fem år, men synes på ingen måde kvaliteten er bedre, faktisk tværtimod. Vi købte en badekåbe til min søn fra småfolk som begyndte at flosse i stoffet og vi har prøvet at en langærmede T-shirt fra katvig begyndte at fnuldre i hals kant, ærmer og om livet og farverne falmede rigtig meget allerede fra første vask. Og de dertil hørende bukser fra katvig krympede uens, så forret stak ud af benene. 

Jeg vasker altid ved 40 grader og hans tøj hænger udenfor til tørre, så det ikke vores vaskemaskine eller tørretumbler der ødelægger det.

Så holder mig langt væk fra mærketøj, det dyrt og det ikke bedre på nogen måde. Det tøj vi har købt i Bilka og h&m har vi aldrig haft problemer med på nogen måde, det holder formen og det flosser ikke.

men man gør hvad man selv har lyst til og man bestemmer selv hvad man vil bruge sine penge på, vi føler det er at smide penge ud af vinduet at købe mærketøj. 

Anmeld Citér

3. maj 2016

SofiaMik

Jeg køber hvad jeg kan lide eller rettere ungerne. Den ene hader jeans, så det køber jeg aldrig til hende og sådan kan det være med farver, og figurer. For mig er det også vigtig at de selv udvikler en stil og fornemmelse for hvad de kan lide og ikke lide.

Jeg køber meget sjældent brugt. Gider ikke betale dyrt for brugte mærkevare. Kan godt lide, at børnene er klædt i tøj uden pletter og huller og fnuller. Gerne i billig nyt sæt fra Føtex, men nej til voldsomt slidt sæt fra Molo!

Anmeld Citér

3. maj 2016

anonym12

Indtil videre går junior primært i arvetøj (6 mdr) og vi har arvetøj til han bliver et par år.....indtil videre. Når jeg køber, så køber jeg det jeg kan lide. Dog har jeg kun købt et alt dyre bukser fra CPH crawls. Ellers er det fra h&m, Føtex og Kvickly. Jeg gider ikke bruge mine penge på dyrt børnetøj, medmindre jeg falder over noget helt specielt. Når han skal have overtøj, så bliver det nok dyrt, da jeg gerne vil undgå flourstoffer i tøjet til ham.

Anmeld Citér

3. maj 2016

Benjamins'mor

Køber i mærketøj til jeres børn eller går i mere op i det skal være så billigt som muligt? 

Jeg går op i det er pænt og noget jeg eller børnene kan lide. 

Jeg kan godt finde på at købe mærketøj fra nyt, men så er det med rabat% og fordi jeg synes det er pænt. Vi købte bla molo i weekenden til 50%. 

Jeg kan også godt finde på at købe mærketøj brugt, oftest er det så fordi det er udgået og noget jeg synes er vildt pænt. 

Mine børns garderober har både Mads&Mette fra Bilka/Føtex, H&M, Name it, Papagino fra Lidl, molo, Hummel, småfolk, danefæ, ej sikke lej, me too, papfar, Minymo mv.

Anmeld Citér

3. maj 2016

ninibadini

Vi har lidt af hvert. Hvis jeg køber mærketøj er det for det meste brugt. Køber en del i Bilka som jeg synes er rigtig fint. Jeg har lidt fra H&M, men synes hurtigt det bliver lidt forvasket

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.