Mærketøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

986 visninger
24 svar
8 synes godt om
2. maj 2016

Anonym trådstarter

Køber i mærketøj til jeres børn eller går i mere op i det skal være så billigt som muligt? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2016

lineog4

Jeg går op i hvordan det ser ud og prisen, jeg er ligeglad med om det hedder det ene eller det andet, købt brugt eller nyt hvis bare det er den stil jeg kan lide. Dog er jeg ikke ligeglad med pris og ville aldrig betale fuld pris for det såkaldte mærketøj. 

Anmeld Citér

2. maj 2016

PernilleogLouis

Jeg køber det som jeg syns er pænt og god kvalitet - og ja hos os er det mærketøj 

Anmeld Citér

2. maj 2016

Krydserfingre

Jeg går op i kvalitet, gerne øko og ren bomuld osv. Jeg køber både h&m's "consious" kollektion men køber mest mærketøj - ikke nødvendigvis fra nyt. Går tit på lagersalg på diverse mærker. 

Anmeld Citér

2. maj 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Går efter om det er pænt - og pris...og om det er lækkert i stoffet

Anmeld Citér

2. maj 2016

Soonmom

Jeg er vild med særlig hummel og småfolk, men kunne aldrig finde på at købe det fra nyt, det er simpelthen for dyrt, så køber det altid brugt

Anmeld Citér

2. maj 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg køber det jeg synes er pænt. Det er både danefæ, hummel, ej sikke lej, papfar/hollys med mere. 
Men det er også h&m, føtex og kvickly tøj. Er faktisk ret vild med tøjet fra kvickly, da jeg synes det er en lækker kvalitet (meget af det i hvert fald) og så er det super sødt, til en overkommelig pris

Jeg køber både brugt og nyt, dog som regel kun nyt hvis der er et eller andet godt tilbud

Anmeld Citér

2. maj 2016

Sedigfor

Man kan også købe kvalitet tøj til fornuftige priser. Det behøver ikke at hedde noget smart før det er kvalitet tøj. Her har meget tøj gået i arv, det er fra Bilka, h&m ondet fejler ingenting. Alt handler om hvordan man håndtere tøjet og behandler det ikke mindst.

Anmeld Citér

2. maj 2016

Carina:-)

Jeg er en gris med tøj 

Både til rollingerne og til mig selv.

Generelt har jeg et alt for stort forbrug og elsker at shoppe lækre mærker.

Til gengæld giver jeg ud af det til højre og venstre til genbrug mødrehjælp krisecenter osv så trøster mig lidt med at selv om vi ikke får det slidt op så kommer det andre til gode.

Anmeld Citér

2. maj 2016

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Jeg køber meget blandet. Synes Kvickly/Brugsen har meget godt. Blandt andet undertøj/nattøj fra änglemark.

Derudover synes jeg meget af tøjet fra pomp delux er rigtig sødt og sådan den stil jeg godt kan lide. Køber når jeg kommer forbi outletten i Ringsted, hvor de også har noa noa. Der har jeg meget tøj fra

Ellers kommer størstedelen Af hendes tøj fra h&m som også er rigtig godt og findes i mange stilarter. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.