Anonym skriver:
Kontakten gik igennem dem fordi jeg ikke har nogen tlf. Numre på dem :/
Og nej det handler ikke om figurerne men måden kommunikationen som du siger.
Jeg har faktisk et godt forhold til mine forældre, men jeg finder mig ikke i noget heller ikke fra dem.
Men så havde jeg bare fundet deres nummer, eller spurgt forældrene efter det. Kan bedst lide direkte kontakt for at undgå misforståelser.
Jeg bryder mig ikke om udtrykket "finder mig ikke i noget", men nu bruget du det selv, og så gør jeg også for nemheds skyld.
Det lyder som om at enten din mor eller dig(eller jer begge) "finder jer i noget", siden der er behov for spydige kommentarer. Din mor, der siger du er grisk, og dig der siger hov hov, selvom din mor har sagt at du kan beholde dem.
Du er nødt til at spørge hende om hvorfor hun kalder dig grisk for ellers finder du dig i noget. Og så må i have snakket om hvordan i kan komme til at diskutere om noget der slet ikke var meningen, der ville have været der. For hvis ikke figurerne have været i kommoden, så havde diskutionen jo ikke været der, og så tror jeg i ville være kommet op at diskutere over en anden småting. Det lyder som om der er et eller andet usagt imellem jer. Jeg har lidt svært ved at forklare hvad jeg mener, men håber du forstår hvor jeg vil hen
Anmeld
Citér