ja som overskriften siger så er jeg lidt træt af min mor lige nu.
Vi kom op at diskutere her til aften over en lille ting, men hendes ord gjorde mig bare så rasende.
Min mand og jeg har af et andet familiemedlem fået et møbel for noget tid siden. Idag satte vi det så op og opdagede tre søde figure i skuffen.
Jeg sender er billede til min far og beder ham høre dem om det er noget de skal have tilbage.
Jeg ringer så senere til min mor for at høre om han har modtaget billedet hvor hun siger "nej jeg får ham lige til at tjekke det"
Hun ringer så op og siger "han har tjekket og jeg kunne bare få dem for hun ville ikke have dem"
Hvortil jeg svarer" hov hov det var sådan set mig der henvendte mig først, så dem beholder jeg" Og SÅ skal jeg ellers love for der blev hidset en stemning op, og hun ender med at sige "grisk når det gælder var? Tag du dem bare!"
Den sætning satte mig helt ud af den, for helt ærligt jeg synes ligesom det var mig der havde første ret til at spørge, for det andet så står jeg der ALTID når min mor har brug for det. Kunne hun så ikke unde mig de skide figurer der har en samlet værdig af 80-100 kroner I alt.
Jeg har lige brug for at høre hvordan i andre havde reageret. Jeg holder ved min mening om ikke at tillade nogen at snakke sådan til mig end ikke min mor. Men er det mig der overreagere, eller burde hun have hørt om jeg selv ville beholde dem?
Anmeld
Citér