kan jeg gøre noget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2016

xStinepigen

Anonym skriver:

Godaften.
Jeg har et dejligt barn der bor hos sin far, og kommer på samvær hveranden weekend. Jeg har nu i flere måneder set at h*n har fodvorter og i starten accepterede jeg svaret "far smører dem med en creme" men da de blev ved med at være der spurgte jeg min eks omkring cremen, og han fortalte at h*n skulle smøres flere gange dagligt i minimum 14 dage - den er bare aldrig med når der er samvær. 

Her til aften opdagede jeg så at h*n havde taget strømperne af, og stadig har fodvorter, så jeg sagde at h*n skulle tage strømperne på igen, men fik svaret "de smitter kun når de er våde." 

min svigermor var på besøg og spurgte hvem h*n havde hørt det fra, og så kom svaret promte; "det siger far" 

Kan jeg gøre noget for at "tvinge" ham til at få gjort noget effektivt?

Det skal måske lige tilføjes at det ikke er første gang at h*n har brug for en form for behandling/hjælp, men far ikke vil tage af sted, fordi "h*n fejler ikke noget" - selvom alle andre kan se det.

1. Bare lige til info fra en ser selv har lidt meget st vorter på hænder og fødder som lille. Man kan sku næsten ikke få noget der virker. Det er noget der går væk af sig selv igen en form for virus .. Oh ja de smitter kun bår de bløder eller bliver våde

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2016

SANIE89

Profilbillede for SANIE89

Jeg havde det engang og vi prøvede mange ting. Så fik min mor et råd om a38 blandet med hirseflager. Så det bliver en grød. Put det på og en vatrundel på og noget tape så det bliver og derefter  en strømpe på. Den var væk kort tid efter. Det puttes på om aftenen så man sover med det og af og vaskes næste morgen. Måske det var værd at prøve. 

Anmeld Citér

1. maj 2016

ekebiv

Jeg tog til læge med min datter fordi hun har en fodvorte men de gør ikke noget ved dem mere. De forsvinder selv efter noget tid men det km godt tage laaaaaaaang tid. Frysning er smertefuldt og umiddelbart ikke nødvendigt.

Anmeld Citér

2. maj 2016

Mortil2+

Jeg har brugt "vorte væk" fra apoteket - vorten skal smøres en gang om ugen, og med tiden forsvinder den.

Hvis vorten er stor - så ville jeg gå til egen læge, så fryser de den væk med det samme.

Anmeld Citér

2. maj 2016

Babilooo

Vent og se tilgangen har aldrig virker her. Jeg har haft to meget dybe og store vorter fordi de fik lov at vokse. Den ene blev skåret væk og drn anden blev smurt med fluesvamp af hudlæge. Meget kras behandling.

jeg ville i første omgang købe vortex på apoteket og en lille skalpel. Så skraber du kg kommer vortex på hver dag ca. Og når der så er samvær giver du det med.

Anmeld Citér

2. maj 2016

Anonym trådstarter

Smølfine123 skriver:

Vent og se tilgangen har aldrig virker her. Jeg har haft to meget dybe og store vorter fordi de fik lov at vokse. Den ene blev skåret væk og drn anden blev smurt med fluesvamp af hudlæge. Meget kras behandling.

jeg ville i første omgang købe vortex på apoteket og en lille skalpel. Så skraber du kg kommer vortex på hver dag ca. Og når der så er samvær giver du det med.

Nu er det ikke mig der har bopæl, jeg har kun mit barn hveranden weekend.

Anmeld Citér

2. maj 2016

Babilooo

Anonym skriver:

Nu er det ikke mig der har bopæl, jeg har kun mit barn hveranden weekend.

..? Og

det er vel ligegyldigt

Anmeld Citér

2. maj 2016

Anonym trådstarter

Smølfine123 skriver:

..? Og

det er vel ligegyldigt

Jeg nævnte det fordi, at så kunne jeg f.eks. starte behandling fredag, give igen søndag og så skulle min eks give det tirsdag - men det bliver ikke gjort, for han mener det er for smertefuldt for vores barn.

Anmeld Citér

2. maj 2016

Bebe89

Jeg ved ikke hvad du skal gøre mht til samarbejde med faren omkring problemet - men!

Jeg vil foreslå Thuja D6 orale dråber. Det har virket her!

Det er naturmedicin, jeg ved ikke hvorfor det virkede her, men det gjorde det.

Jeg prøvede flere behandlinger, frysning, at smøre, skære, ikke at gøre noget. Men så fik jeg rådet at prøve de der dråber og bum! Så var den væk! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.