Tabu sex fantasi.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2016

modesty

Jeg har snakket med en fyr på nettet om sex fantasier. Jeg har så en fantasi om at lege luxus luder, eskortpige/ champagnepige og få penge for mit selskab/sex. Og han synes det er frækt og vil gerne prøve det. Men årh jeg vil jo ikke rent faktisk VÆRE luder. Men hvis jeg prøver fantasien af, så er jeg det vel? Eller hvad synes i? 

Har du lyst til at gøre det? Hvis svaret er ja, så gør det. Om det gør dig til luder eller ej, er vel bare en definitionssag. Og det er vel i princippet bedøvende ligegyldigt hvis det er en god, fræk oplevelse?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2016

Flødebollen

Anonym skriver:

Jeg har snakket med en fyr på nettet om sex fantasier. Jeg har så en fantasi om at lege luxus luder, eskortpige/ champagnepige og få penge for mit selskab/sex. Og han synes det er frækt og vil gerne prøve det. Men årh jeg vil jo ikke rent faktisk VÆRE luder. Men hvis jeg prøver fantasien af, så er jeg det vel? Eller hvad synes i? 

Vil blot sige, at jeg virkelig synes du skal møde personen først. Ved godt, det muligvis kan tage lidt af spændingen.

Det kan være en farlig leg, især hvis man ikke kender hinanden

held og lykke med det!

Anmeld Citér

1. maj 2016

lineog4

Anonym skriver:

Men hvis jeg rent faktisk har sex med den her fyr og han rent faktisk betaler. Er det så stadig bare en leg?

Ja det er stadig en leg, hvis det er en leg for dig - han kan jo bare betale dig med matadorpenge, forestiller mig det ikke er pengene der tænder dig men en masse andet. Og ja som en anden skriver du kan jo bare betale pengene tilbage. 

Så nej du har ikke prostitueret dig selv, du har udlevet en fantasi

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.