Tabu sex fantasi.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.318 visninger
12 svar
19 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. april 2016

Anonym trådstarter

Jeg har snakket med en fyr på nettet om sex fantasier. Jeg har så en fantasi om at lege luxus luder, eskortpige/ champagnepige og få penge for mit selskab/sex. Og han synes det er frækt og vil gerne prøve det. Men årh jeg vil jo ikke rent faktisk VÆRE luder. Men hvis jeg prøver fantasien af, så er jeg det vel? Eller hvad synes i? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2016

Anonym

Nej selvfølgelig ikke. 

Jeg tænder også på tanken om at blive taget med magt, a la voldtægt. Men det er da ikke ensbetydende med, at jeg synes det er okay at blive voldtaget eller at jeg ønsker rent faktisk at blive det. 

Anmeld Citér

30. april 2016

Anonym

Min mand og jeg har faktisk leget lidt med tanken, at vi leger, at jeg er en luder, som han samler op - det er ikke blevet til noget, men kan jo gøres ret risikofrit mellem par. 

Jeg ville nok ikke turde med en fremmed på nettet. Tænk hvis der skete dig noget. Så ville du fremstå som en luder, som kom galt afsted.

Anmeld Citér

30. april 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Min mand og jeg har faktisk leget lidt med tanken, at vi leger, at jeg er en luder, som han samler op - det er ikke blevet til noget, men kan jo gøres ret risikofrit mellem par. 

Jeg ville nok ikke turde med en fremmed på nettet. Tænk hvis der skete dig noget. Så ville du fremstå som en luder, som kom galt afsted.

Vil dog lige tilføje at jeg har snakket med ham i flere måneder inden jeg fortalte ham om min fantasi. Ved godt man ikke kan kende folk via nettet. Men hvis hans hensigt var dårlig, havde han vel ikke skrevet med mig om alt og intet de sidste par mdr?

En af tingene ved fantasien er netop at det er lidt forbudt og fyldt med 'fare'. 

Anmeld Citér

30. april 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Nej selvfølgelig ikke. 

Jeg tænder også på tanken om at blive taget med magt, a la voldtægt. Men det er da ikke ensbetydende med, at jeg synes det er okay at blive voldtaget eller at jeg ønsker rent faktisk at blive det. 

Men hvis jeg rent faktisk har sex med den her fyr og han rent faktisk betaler. Er det så stadig bare en leg?

Anmeld Citér

30. april 2016

Kay

Tja du kan jo evt betale ham pengene tilbage dagen efter (fx mobilpay ) hvis du får det dårligt med det

Anmeld Citér

30. april 2016

anna111

Profilbillede for anna111

Ja vis du tager penge for det over for en fremmed fyr så er det jo det samme som en luder 

Anmeld Citér

30. april 2016

Anonym

Anonym skriver:

Vil dog lige tilføje at jeg har snakket med ham i flere måneder inden jeg fortalte ham om min fantasi. Ved godt man ikke kan kende folk via nettet. Men hvis hans hensigt var dårlig, havde han vel ikke skrevet med mig om alt og intet de sidste par mdr?

En af tingene ved fantasien er netop at det er lidt forbudt og fyldt med 'fare'. 

Jeg synes, at du skal passe på dig selv. Det er altså en farlig vej at gå for en fantasi. Psykopater vil godt kunne vente længe nok og gå langt for at få, det de vil have.

Mød ham i det mindste først.

Anmeld Citér

30. april 2016

Anonym

Anonym skriver:

Men hvis jeg rent faktisk har sex med den her fyr og han rent faktisk betaler. Er det så stadig bare en leg?

Nej. Så har du prostitueret dig selv. 

Anmeld Citér

30. april 2016

B&J

Anonym skriver:

Så længe du ikke får penge og der er klar regler om hvor nok er nok. Men jeg vil nok møde sådan en mand inden det skete for at være mere sikker for han ikke bare misbruger din fantasi 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.