Eva skriver:
Men hvornår er det nok for Jer??
Ja, jeg tænker på fritidsinteresser,,....hvor meget fylder det I jeres familie, hvor meget tid og hvor mange penge bruger I på det, børn som voksne?
Min den ældste har aldrig rigtig gået til noget, da han jo har været så lille og haft svært ved det over for andre, men nu ved vi jo hvorfor og nu er han startet til bordtennis med morfar som træner og det er bare SUPER!!
Bertram går til håndbold, ridning og musik..mere end jeg egentig som udgangspunkt syntes var ok, men det dækker forskellige behov og to af tingene går han til efter skole og sfo, så det er så nemt.
Konrd går ikke til noget...heldigvis..
Jeg selv svømmer to gange om ugen og løber dagligt..
Jeg synes det er rigtig godt at have noget at interessere sig for og gerne noget bevægelse, men jeg synes også det skal være når barnet har et behov og ikke bare når jeg havde det..
Men hvad dyrker I hos jer og hvor meget tid bruger I?
Her er nok, nok nu..synes sgu det er lidt dyrt...
Knus til alle her en stille søndag...
Åhh de fritidsinteresser................................
Ja de fylder meget herhjemme.
Rasmus og Nicolaj går begge til fodbold. Det er en større forklaring og virkelig skemalagt.
De går begge mandag i "vores" by. Og self lige i spisetiden.
Nicolaj går så om onsdagen i en by 10 km herfra.... I spisetiden.
Rasmus går om torsdagen i den by ca 10 km herfra... Også i spisetiden.
Så er der kampe ca hver onsdag og lørdag.
Manden træner sin hund og er selv hundetræner. Om sommeren, er det 2 x om ugen. Mandag og onsdag self.... Lige efter spisetid...
Og han går til konkurrencer engang imellem... Om lørdagen.
Om vinteren træner han om søndagen om formiddagen.
Mads startede så også til fodbold. Om tiradagen, men efter nogle få gange, gad han ikke det mere. Og det gav ingen problemer ved moren

Mads går i bh og jeg mener ikke, han har et behov for at skal lave noget i fritiden. Det skal nok komme. Han savner heller ikke noget, tror jeg.
Jeg går ikke til noget. Jeg prøver at holde alle tråde sammen, kørsel, kampe, tidssunkter, aftaler, sedler, møder, hjemmet, legekammerater osv osv osv...
Plus at jeg arbejder hver 2. weekend.
Så jeg har vist rigeligt...