Nok er nok!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2009

dorthemus

Nu skal jeg jo være alene med mit barn - forhåbentlig ikke altid, men... - så pengene vil nok i perioder være små. Jeg må sige, at det blir et prioritetsspørgsmål og selvom mit barn nok ikke kommer til at gå til 117 forskellige ting så ønsker jeg at han/hun får mulighed for at dyrke en fritidsinteresse og møde andre børn i en social sammenhæng

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2009

ekzunz

Rosa skriver:

Vi har snakket om til den tid at vores børn helst skal gå til 2 ting - en fysisk ting hvor de får rørt sig (gymnastik, en sport, ridning, dans el.lign.) og et musikinstrument. Så må de selv vælge hvilke aktiviteter og instrumenter, og efter en sæson må de så bytte til noget andet hvis de ikke kunne fastholde interessen.

Men nu må vi se, det er jo en ting at sige den slags nu - der er jo minimum 6 år til det bliver aktuelt.

Mvh
Rosa

6ÅR???? Ha ha - du bliver klogere... 
Vent du bare til alle vennerne fra børnehaven går til fodbold, gymnastik og svømning....så skal i også afsted

Anmeld

27. september 2009

dorthemus

Znuzke skriver:

Vent du bare til alle vennerne fra børnehaven går til fodbold, gymnastik og svømning....så skal i også afsted

Sådan tænkte jeg også....arbejder som pædagog 

Anmeld

27. september 2009

M&F&C

Herhjemme går vi til familiegymnastik - det er rigtig hyggeligt at tumle med prinsessen og hun nyder den fulde opmærksomhed fra os begge. Oveni det så er hun dejlig putte-træt efter alt det aktivitet - så når hun rammer puden, så sover hun

Anmeld

27. september 2009

Tina2

Herhjemme går Milas og Thomas til barn/forældregymnastik 1 time i ugen og Filuca går til gymnastik 1 time i ugen..

Jeg går til cirkeltræning 1 time i ugen og løber ca hveranden dag.

Anmeld

27. september 2009

MetteT

Nu er Kathrine kun 9 mdr.. Men vi går til babysvømning en gang om ugen i en halv time, det koster 400,- for 14 gange.. Når hun blir lidt ældre vil jeg godt starte til noget familie gymnastik med hende..  og så håber jeg meget på at hun vil starte til håndbold når hun får alderen til det..
Men hun ska selvfølgelig helt selv vælge.. Regner med jeg vil gi hende lov til at gå til 2 ting...
Herhjemme går manden til fodbold en gang om ugen, ved ikke hva det koster og jeg vil meget gerne selv gå til håndbold, men jeg er simpelthen så genert, så kan ikk få taget mig sammen til at ta afsted når jeg ikk kender nogen..

Knus Mette

Anmeld

27. september 2009

Kloster

Eva skriver:

Men hvornår er det nok for Jer??

Ja, jeg tænker på fritidsinteresser,,....hvor meget fylder det I jeres familie, hvor meget tid og hvor mange penge bruger I på det, børn som voksne?

Min den ældste har aldrig rigtig gået til noget, da han jo har været så lille og haft svært ved det over for andre, men nu ved vi jo hvorfor og nu er han startet til bordtennis med morfar som træner og det er bare SUPER!!
Bertram går til håndbold, ridning og musik..mere end jeg egentig som udgangspunkt syntes var ok, men det dækker forskellige behov og to af tingene går han til efter skole og sfo, så det er så nemt.
Konrd går ikke til noget...heldigvis..
Jeg selv svømmer to gange om ugen og løber dagligt..
Jeg synes det er rigtig godt at have noget at interessere sig for og gerne noget bevægelse, men jeg synes også det skal være når barnet har et behov og ikke bare når jeg havde det..

Men hvad dyrker I hos jer og hvor meget tid bruger I?

Her er nok, nok nu..synes sgu det er lidt dyrt...

Knus til alle her en stille søndag...

Åhh de fritidsinteresser................................

Ja de fylder meget herhjemme.
Rasmus og Nicolaj går begge til fodbold. Det er en større forklaring og virkelig skemalagt.
De går begge mandag i "vores" by. Og self lige i spisetiden.
Nicolaj går så om onsdagen i en by 10 km herfra.... I spisetiden.
Rasmus går om torsdagen i den by ca 10 km herfra... Også i spisetiden.

Så er der kampe ca hver onsdag og lørdag.

Manden træner sin hund og er selv hundetræner. Om sommeren, er det 2 x om ugen. Mandag og onsdag self.... Lige efter spisetid...
Og han går til konkurrencer engang imellem... Om lørdagen.
Om vinteren træner han om søndagen om formiddagen.

Mads startede så også til fodbold. Om tiradagen, men efter nogle få gange, gad han ikke det mere. Og det gav ingen problemer ved moren
Mads går i bh og jeg mener ikke, han har et behov for at skal lave noget i fritiden. Det skal nok komme. Han savner heller ikke noget, tror jeg.

Jeg går ikke til noget. Jeg prøver at holde alle tråde sammen, kørsel, kampe, tidssunkter, aftaler, sedler, møder, hjemmet, legekammerater osv osv osv...
Plus at jeg arbejder hver 2. weekend.
Så jeg har vist rigeligt...

Anmeld

27. september 2009

Lone Jakobsen

her er vi lige startet op, så indtil videre ser det sådan ud:
min datter skal gå til gymnastik tisdag eller torsdag
min ældste søn går til gymnastik torsdag
og min mellemste søn vil også starte til gymnastik på tirsdag
det ligger alt sammen på forskellige tidspunkter, så vi håber det kommer til at gå op i en højere enhed hvert hold koster ca 400kr for en sæson.
min mand ville gerne gå til håndbold.... men på trods af en ihærdig indsats, er det bare ikke lykkedes dem at stable et hold på benene.
jeg ville gerne gå til mor barn gymnastik, men det er han ikke gammel nok til...har overvejet baby svømning.... men tvivler på at det kan passes ind med alle de andre.

Anmeld

27. september 2009

Tdittmann

Her hos os går Amalie på 6½ år til Spejder  om mandagen fra 17-18:30 og Camilla på knap 5 år til gym. hver mandag fra 16-17 så mens Camilla er til gym kører jeg Amalie til Spejder og når jeg har afleveret Amalie så er det ved at være tid til at hente Camilla og komme hjem og få lavet mad. Far henter så Amalie på vejen hjem fra arbejde.

Hver 2. tirsdag er min mand FDF-leder og hver onsdag spiller han floorball, jeg selv går ikke til noget - men har indtil fornyelig løbet 2-3 gange om ugen, men nu venter vi 3. barn og har det ikke ret godt når jeg løber så lige nu bliver det til et par ture i svømmehallen og nogle cykelture.

Mht. prisniveauet  så betaler vi 475 kr. for gymnastikken og 350 for spejder og de aktiviteter som manden går til skal han ikke betale for.

Vi kan ikke overkomme at børnene har mere end 1 aktivitet om ugen oveni at den store går i skole + SFO hvor der sker 117 ting hele tiden.

Anmeld

27. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Znuzke skriver:

GUD starter de så tidligt???   Det gjorde jeg ihvertfald ikke!!!

Ej hvor vildt! Nå, jamen tak for heads up - så blev jeg så meget klogere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.