Råd om rengøringshjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2016

Krydserfingre

Vi giver 300kr om ugen for 3 timers rengøring. Det er de BEDSTE 300kr jeg kunne bruge med 3 dyr og højgravid  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2016

Kay

Krydserfingre skriver:

Vi giver 300kr om ugen for 3 timers rengøring. Det er de BEDSTE 300kr jeg kunne bruge med 3 dyr og højgravid  

Hvordan fandt du din rengørings hjælp? Og hvor i landet bor du? (Mere om det er en der tager flere og kan anbefales hvis vi bor tæt på hinanden)

Anmeld Citér

30. april 2016

K&S

Bebsen skriver:

Jeg gør selv rent hos private, og ved de lægger vægt på at jeg tidligere har haft ansættelse ved ISS skadesservice og andre større rengørings selskaber, jeg er over 30 og har barn, hus og dyr - og for at være helt ærlig, så er noget af det jeg tit er blevet ansat på, er at jeg er dansk 

Det er efterhånden længe siden jeg har måtte søge efter nye kunder, da de fleste kunder jeg får, er nogle der kender mine eksisterende kunder og derfor Har fået mig anbefalet. Så mit bedste råd er om du kender nogle der får rengøring, der kan anbefale dig deres? Jeg har fået henvendelser fra alt fra mine kunders chefer til deres børns klassekammeraterne forældre. 

Rengøringshjælp kan du få fra 70kr i timen(polakker og thai'er typisk -det er sort selvf - og de er faktisk tit dygtige og knokler hårdere end jeg ville, men det er jo i den grad op til ens egen moral!) og op til 700/t ved større firmaer. 

Hvor i landet arbejder du? :-) 

Anmeld Citér

30. april 2016

Krydserfingre

Kay skriver:

Hvordan fandt du din rengørings hjælp? Og hvor i landet bor du? (Mere om det er en der tager flere og kan anbefales hvis vi bor tæt på hinanden)

Det er en mine forældre og resten af familien Ogaå bruger hun tager desværre ikke flere huse, bor i Kbh Tror sagtens du kan finde en på Facebook fx.

Anmeld Citér

30. april 2016

Kay

Krydserfingre skriver:

Det er en mine forældre og resten af familien Ogaå bruger hun tager desværre ikke flere huse, bor i Kbh Tror sagtens du kan finde en på Facebook fx.

Ærgerligt... 

Jeg har lavet et opslag på Facebook men jeg ville gerne finde en som andre kunne anbefale...

det er nemlig lidt grænseoverskridende for mig at lukke en fremmet ind i mit hjem 

Anmeld Citér

30. april 2016

EnGodMor

Kay skriver:

Vi overvejer rigtigmeget at finde en rengørings hjælp... sådan til en gang om ugen/ hver 14. Dag

Har i nogle gode råd?om emnet...

Ideer til at finde en der er pålidelig?  

Nu ved jeg ikke hvor I er fra, men hvis i bor nær  mig (Vestsjælland) så kunne jeg da godt lige klare den rengøring

Anmeld Citér

30. april 2016

Kay

EnGodMor skriver:

Nu ved jeg ikke hvor I er fra, men hvis i bor nær  mig (Vestsjælland) så kunne jeg da godt lige klare den rengøring

Desværre ikke... Vi bor lige nord for København 

Det havde ellers Været rigtig dejligt

Anmeld Citér

30. april 2016

EnGodMor

Kay skriver:

Desværre ikke... Vi bor lige nord for København 

Det havde ellers Været rigtig dejligt

Det er sgu liiiiiige en for lang vej

Men elsker bare at Gøre rent

Anmeld Citér

30. april 2016

Kay

EnGodMor skriver:

Det er sgu liiiiiige en for lang vej

Men elsker bare at Gøre rent

Ja det er ærgerligt  er ikke selv fan af rengøring   der er så mange ting jeg hellere ville... især med 2 "små" børn i huset 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.