Glemmer aldrig hvor skør i hovedet man kan blive over at vente de to uger efter ægløsning
jeg har læst et sted, at det i gennemsnit tager 6-9 måneder at undfange, så der behøver slet ikke at være noget galt. Jeg startede dette opslag, da jeg gik og ventede på 2 streger, måske der er nogle tips til ventetiden der kan bruges
https://www.baby.dk/debat/272187pi1/proever-at-blive-gravid/tidsfordriv-i-de-frygtelige-2-uger.aspx
Jeg blev gravid efter 4 forsøg og har også bagudvendt livmoder. Har aldrig hørt at de skulle være et problem.
Jeg kan godt følge dig i, at man bliver nervøs af at læse herinde. Jeg havde det indtryk at sandsynligheden for spontan abort var enormt høj, og at jeg derfor ikke kunne regne med noget. Det gør at man ikke rigtig tør at tro på det. Jeg spurgte hos lægen om jeg godt kunne regne med at den var god nok. Og de sagde " øh ja, hvorfor skulle du ikke kunne regne med det??". Så det er ikke altid helt realistisk billede man får herinde. man skriver nok oftest ved problemer og ikke når det går godt...
Det hjalp mig, at holde lidt pause herinde fra, efter scanningen i uge 12 er jeg begyndt at kigge lidt med igen
håber det snart lykkes for jer 
Anmeld
Citér