Graviditet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jep. 2 år. Og har endda været i behandling i det ene år. Stadig ingenting. Og fejler ikke andet end lidt uregelmæssig mens. Som jo er regelmæssig når vi får hjælp. Men stadig lykkes det ikke 

Åhhh  

håber det snart lykkes for jer 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2016

Anonym trådstarter

Spirrevip skriver:

Vi er også i 4. cyklus og jeg synes også det kan være vanvittigt hårdt. Det sværeste er, når jeg kommer til at sidde og undre mig over, om der mon er noget galt med mig, om jeg har fået raget noget til mig da jeg var yngre som forhindrer det, du kender sikkert hvordan tankerne kan flyve fra en. Jeg prøver på at tage det stille og roligt, og nyde den tid vi har tilbage sammen som par, hvor vi bare er os. Men det er svært, jeg ved det 

Min kæreste har en i forvegen som kom i 2. Forsøg så det provokere mig og i sær tankerne om noget skulle være galt 

må bare vente og vente.. Men hele ens liv køre næsten bare kun i graviditet.... 

Anmeld Citér

30. april 2016

Anonym trådstarter

S.S.Robin skriver:

Men hold nu op alt den sex man lige pludselig har lyst til  

Ej spøg til side. Jeg kan godt følge dig. Det er en ekstrem lang vente tid. Men hold humøret højt! Det skal nok lykkedes. På den ene eller den anden måde 

Ja, der ikke andet for end at holde humøret højt og tænke på noget andet ....

Anmeld Citér

30. april 2016

MRS.Thomsen

Glemmer aldrig hvor skør i hovedet man kan blive over at vente de to uger efter ægløsning  

jeg har læst et sted, at det i gennemsnit tager 6-9 måneder at undfange, så der behøver slet ikke at være noget galt. Jeg startede dette opslag, da jeg gik og ventede på 2 streger, måske der er nogle tips til ventetiden der kan bruges   https://www.baby.dk/debat/272187pi1/proever-at-blive-gravid/tidsfordriv-i-de-frygtelige-2-uger.aspx

Jeg blev gravid efter 4 forsøg og har også bagudvendt livmoder. Har aldrig hørt at de skulle være et problem.

Jeg kan godt følge dig i, at man bliver nervøs af at læse herinde. Jeg havde det indtryk at sandsynligheden for spontan abort var enormt høj, og at jeg derfor ikke kunne regne med noget. Det gør at man ikke rigtig tør at tro på det. Jeg spurgte hos lægen om jeg godt kunne regne med at den var god nok. Og de sagde " øh ja, hvorfor skulle du ikke kunne regne med det??". Så det er ikke altid helt realistisk billede man får herinde. man skriver nok oftest ved problemer og ikke når det går godt...

Det hjalp mig, at holde lidt pause herinde fra, efter scanningen i uge 12 er jeg begyndt at kigge lidt med igen  

håber det snart lykkes for jer 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.