Graviditet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

530 visninger
13 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. april 2016

Anonym trådstarter

FUCK hvor er det belastende at vente på en graviditet.. 

Puha det er nogen lange uger man går i vente hver måned. Og det er kun 4 måneder siden vi begyndte.. 

Puha....

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2016

MissTas

Anonym skriver:

Puha det er nogen lange uger man går i vente hver måned. Og det er kun 4 måneder siden vi begyndte.. 

Puha....

Ja det er mega hårdt og dybt frustrerende  vi kæmpede i halvandet år inden der var gevinst med nr 2 som kommer til november! Ved nogle tager det desværre bare længere tid 

Anmeld Citér

29. april 2016

Anonym

Anonym skriver:

Puha....

Vi har ventet i 2 nu og er stadig ikke blevet gravide endnu 

Anmeld Citér

29. april 2016

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

Ja det er mega hårdt og dybt frustrerende  vi kæmpede i halvandet år inden der var gevinst med nr 2 som kommer til november! Ved nogle tager det desværre bare længere tid 

Åh det dælme længe! 

Jeg kan slet ikke klare tanken. 

Og jo mere man læser med herinde jo mere, tror jeg selv jeg fejler et eller andet.. 

Har engang fået af vide jeg har en bagoverbøjet livmoder.. Men mon det skulle gøre nogen forskel.. 

Anmeld Citér

29. april 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Vi har ventet i 2 nu og er stadig ikke blevet gravide endnu 

2 år? 

Ååh føler med jer!!!

Anmeld Citér

29. april 2016

MissTas

Anonym skriver:

Åh det dælme længe! 

Jeg kan slet ikke klare tanken. 

Og jo mere man læser med herinde jo mere, tror jeg selv jeg fejler et eller andet.. 

Har engang fået af vide jeg har en bagoverbøjet livmoder.. Men mon det skulle gøre nogen forskel.. 

Skulle ikke gøre nogen forskel det er der mange der har du behøver bestemt ikke at fejle noget.. Først når man har prøvet i mere end et år at lægerne vil udrede en. Ergo er det meget normalt at prøve op til et år så tålmodighed 

Anmeld Citér

29. april 2016

Anonym

Anonym skriver:

2 år? 

Ååh føler med jer!!!

Jep. 2 år. Og har endda været i behandling i det ene år. Stadig ingenting. Og fejler ikke andet end lidt uregelmæssig mens. Som jo er regelmæssig når vi får hjælp. Men stadig lykkes det ikke 

Anmeld Citér

29. april 2016

Spirrevip

Vi er også i 4. cyklus og jeg synes også det kan være vanvittigt hårdt. Det sværeste er, når jeg kommer til at sidde og undre mig over, om der mon er noget galt med mig, om jeg har fået raget noget til mig da jeg var yngre som forhindrer det, du kender sikkert hvordan tankerne kan flyve fra en. Jeg prøver på at tage det stille og roligt, og nyde den tid vi har tilbage sammen som par, hvor vi bare er os. Men det er svært, jeg ved det 

Anmeld Citér

29. april 2016

S.S.Robin

Men hold nu op alt den sex man lige pludselig har lyst til  

Ej spøg til side. Jeg kan godt følge dig. Det er en ekstrem lang vente tid. Men hold humøret højt! Det skal nok lykkedes. På den ene eller den anden måde 

Anmeld Citér

30. april 2016

Anonym trådstarter

Skulle ikke gøre nogen forskel det er der mange der har du behøver bestemt ikke at fejle noget.. Først når man har prøvet i mere end et år at lægerne vil udrede en. Ergo er det meget normalt at prøve op til et år så tålmodighed 

Nå det var da "rart" og høre. 

Jeg tænker slet ikke vi skal ud i udredning. Det kommer når kommer, jeg tror der er en mening med hvornår ting sker. 

Her er der bare ingen tålmodighed

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.