Den der følelse når børnene opdager ens legetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ej, hvor må det være pinligt.

Men igen, så må man gemme det noget bedre-har godt læst du havde glemt den på badeværelset, det kan ske. Han glemmer det forhåbenligt hurtigt igen. 

Det håber jeg at han gør. Men mon ikke han en dag forstår sagens rette sammenhæng?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2016

xStinepigen

Anonym skriver:

Det håber jeg at han gør. Men mon ikke han en dag forstår sagens rette sammenhæng?

Hvis han husker det gør han jo nok, men han tænker nok bare "ad" og skåner det, det

Anmeld Citér

29. april 2016

MinPrins

Nej har jeg ikk oplevet, men jeg fik engang da jeg var omkring 20 år en rød hjerteformet badesvamp som kunne vibrerer af min mormor 

Min mor og jeg var nede og besøge hende da jeg fik den, da jeg kiggede nærmere på den trak jeg en dild ud af den (det var så den der fik svampen til at vibrerer) hun vidste overhovedet ikk at hun havde købt en dildo til mig  måtte så også forklare hende hvad det var, for det vidste hun heller ikk, men det var så sjovt 

Anmeld Citér

30. april 2016

Bebsen

Hahaha jeg  denne tråd  

Har endnu ikke været ude for det, og nu er motivationen der for at få gemt min single hygge kasse væk - HØJT OPPE 

Anmeld Citér

2. maj 2016

Anonym trådstarter

MinPrins skriver:

Nej har jeg ikk oplevet, men jeg fik engang da jeg var omkring 20 år en rød hjerteformet badesvamp som kunne vibrerer af min mormor 

Min mor og jeg var nede og besøge hende da jeg fik den, da jeg kiggede nærmere på den trak jeg en dild ud af den (det var så den der fik svampen til at vibrerer) hun vidste overhovedet ikk at hun havde købt en dildo til mig  måtte så også forklare hende hvad det var, for det vidste hun heller ikk, men det var så sjovt 

Lol

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.