Den der følelse når børnene opdager ens legetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.302 visninger
14 svar
28 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. april 2016

Anonym trådstarter

Flovheden vil ingen ende tage

Sønnike kom ind med mit "legetøj" for lidt siden. "Hvad er det?", spurgte han. Kæresten sagde "mors legetøj", jeg sagde "voksenlegetøj". Ååååh hvor pinligt.

Godt han ikke har fantasi til at vide hvad det er. 

Hvordan mon det påvirker ham, tænker jeg også?

Andre der har lignende historier at fortælle?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2016

Babilooo

Anonym skriver:

Flovheden vil ingen ende tage

Sønnike kom ind med mit "legetøj" for lidt siden. "Hvad er det?", spurgte han. Kæresten sagde "mors legetøj", jeg sagde "voksenlegetøj". Ååååh hvor pinligt.

Godt han ikke har fantasi til at vide hvad det er. 

Hvordan mon det påvirker ham, tænker jeg også?

Andre der har lignende historier at fortælle?

Ha ha ha ... Det var mit fredagsgrin

tak 

Anmeld Citér

29. april 2016

xStinepigen

Haha det må være så flovt! Hvor gammel er han? Mig og nok tvillingebror gjorde det samme, bare da vores forældre havde besøg . Lan godt huske vi tit har fundet noget, og da vi blev ældre blev vi skide sure og sagde de var klamme. Men nu griner vi bare af det, vi kunne jo bare lade være med at rode i deres soveværelse  

Anmeld Citér

29. april 2016

Anonym trådstarter

Jeg havde glemt den ude på badeværelset

Han er 9 år. Det er højest sandsynligt at han, når han bliver noget ældre, forstår hvad det var han fandt. Ååh, simpelthen tåkrummende.

Anmeld Citér

29. april 2016

Rauw

Det er også sket her, det tar jeg altså ikke så tungt. Hvis du roder i mors soveværelseskuffer- så finder du voksen legetøj  Værre er det jo ikke. 

Anmeld Citér

29. april 2016

Anonym trådstarter

Rauw skriver:

Det er også sket her, det tar jeg altså ikke så tungt. Hvis du roder i mors soveværelseskuffer- så finder du voksen legetøj  Værre er det jo ikke. 

Jeg havde glemt det fra tidligere på dagen ude på badeværelset. 

Jeg flover mig altså stadig helt vildt. Det var jo min skyld han opdagede det. Det var jo ikke engang fordi han rodede i nogle forbudte skuffer.

Anmeld Citér

29. april 2016

Anonym

Har jeg også prøvet, sagde det var sådan en til at massere min ryg når den gør ondt, den åd de og har ikke rodet i mine skuffer siden 

Anmeld Citér

29. april 2016

Anonym

Åh hvor pinligt! 

Min far og jeg ledte en gang efter en fjernbetjening på min søsters værelse. Men i stedet fandt vi en lyserød glimmer dildo. Det er uden tvivl det mest pinlige jeg har oplevet. Sindssygt akavet stilhed! 

Anmeld Citér

29. april 2016

Anonym

Ej, hvor må det være pinligt.

Men igen, så må man gemme det noget bedre-har godt læst du havde glemt den på badeværelset, det kan ske. Han glemmer det forhåbenligt hurtigt igen. 

Anmeld Citér

29. april 2016

Bshizzle

Min mindste på 4 år kom osse en dag med min "hemmelige taske" fra soveværelset og spurgte hvad det var 

Jeg måtte bare sige at det er massage apparat til min nakke  (Nåede ikke at tænke... Fandt bare hurtigt på noget). 

Så satte han den pænt på plads.. Og har siden da gemt den et andet sted 

Det mest pinlige er nok at han en dag kom ind om natten, da han kunne høre jeg stønnede 

Så stod han pludselig ved sengekanten og spurgte "Er Mor ked af det??" 

Jeg fløj ud af sengen og Farmand måtte sige Nej og putte ham  Dér sluttede den romantik hurtigt.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.