Nogen der skal til babymesse i Øksnehallen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2016

GrønStjerne

Det var meget bedre for 5-6 år siden, nu er der ikke ret meget messe tilbud over det synes jeg. Mest reklame, og ting man kan få til de samme priser andre steder uden at betale 100 kr for indgang.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2016

Loa

GrønStjerne skriver:

Det var meget bedre for 5-6 år siden, nu er der ikke ret meget messe tilbud over det synes jeg. Mest reklame, og ting man kan få til de samme priser andre steder uden at betale 100 kr for indgang.

Øv hvor trist Det er jo ikke helt pointen synes jeg....

Anmeld Citér

29. april 2016

GrønStjerne

Ja det er nemlig rigtig ærgerligt. Kom der faktisk et par år, fordi det havde været så godt da min største datter var lille, men nu har jeg bestemt mig for at jeg ikke gider. Ikke engang et babyblad får man mere, og jag føler mig faktisk lidt til grin når man betaler indgang og så får en tyk stak reklamer for det..

Anmeld Citér

29. april 2016

Loa

GrønStjerne skriver:

Ja det er nemlig rigtig ærgerligt. Kom der faktisk et par år, fordi det havde været så godt da min største datter var lille, men nu har jeg bestemt mig for at jeg ikke gider. Ikke engang et babyblad får man mere, og jag føler mig faktisk lidt til grin når man betaler indgang og så får en tyk stak reklamer for det..

Øv! Jeg frygter da at blive svært skuffet i morgen så. Men man skulle da tro folk "klagede"/gav negativ feedback til dem så, som de kunne tage til efterretning.....

Øv! Nu glæder jeg mig næsten ikke mere

Anmeld Citér

29. april 2016

GrønStjerne

Ej det er jeg ked af, det var ikke for at ødelægge det for dig.. :/ Altså et eller andet sted hvis forventningerne er lave er chancen nok større for at du bliver glædeligt overrasket Så kan du skrive til mig i morgen at jeg tog helt fejl...

Anmeld Citér

29. april 2016

Loa

GrønStjerne skriver:

Ej det er jeg ked af, det var ikke for at ødelægge det for dig.. :/ Altså et eller andet sted hvis forventningerne er lave er chancen nok større for at du bliver glædeligt overrasket Så kan du skrive til mig i morgen at jeg tog helt fejl...

Haha det er helt okay.

Måske er det meget godt jeg får forventningerne lidt ned. De er/var meget høje efter dengang jeg var der for seks år siden. Så hvis det slet ikke er sådan mere, så er der jo ingen grund til at gå og forvente det...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.