Nogen der skal til babymesse i Øksnehallen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

532 visninger
15 svar
2 synes godt om
28. april 2016

Loa

Og hvad skal i kigge efter derude?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2016

(august)

Var der for 2 år siden da vi ventede vores nr 3, og blev fælt skuffet og hvor lidt der var, så skal ikke derind igen. 

Anmeld Citér

28. april 2016

Loa

(august) skriver:

Var der for 2 år siden da vi ventede vores nr 3, og blev fælt skuffet og hvor lidt der var, så skal ikke derind igen. 

Øv.... Tænker du udvalget af forskellige ting?

Vi købte en jogger der, på tilbud til vores datter for ca. 6 år siden, som vi var svært glade for. Så håbede på der var tilbud på nogle gode joggere denne gang....

Anmeld Citér

28. april 2016

(august)

Loa skriver:

Øv.... Tænker du udvalget af forskellige ting?

Vi købte en jogger der, på tilbud til vores datter for ca. 6 år siden, som vi var svært glade for. Så håbede på der var tilbud på nogle gode joggere denne gang....

Ja synes udvalget var vildt småt, specielt når de ligefrem kalder det en messe. 

Anmeld Citér

28. april 2016

Diosa85

Loa skriver:

Og hvad skal i kigge efter derude?

Jaaa har benyttet mig af sweatdeal 2 billetter til 1 billets pris 

jeg skal ikkw kigge efter noget specielt. Bare ose 

Anmeld Citér

28. april 2016

Loa

Diosa85 skriver:

Jaaa har benyttet mig af sweatdeal 2 billetter til 1 billets pris 

jeg skal ikkw kigge efter noget specielt. Bare ose 

Har jeg også gjort  

Da vi var der for 5-6 år siden synes jeg der var masser af lækre nips til børneværelse og lækkert tøj, så håber da det stadig er sådan...

Anmeld Citér

28. april 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Synes det var noget værre knald for to år siden. Gider hverken bruge tid eller penge på det.

Anmeld Citér

28. april 2016

Loa

EBK skriver:

Synes det var noget værre knald for to år siden. Gider hverken bruge tid eller penge på det.

Øv surt. Håber da ikke jeg bliver skuffet denne gang så.....

Anmeld Citér

28. april 2016

Loa

(august) skriver:

Ja synes udvalget var vildt småt, specielt når de ligefrem kalder det en messe. 

Jeg kan selvfølgelig huske, nu jeg tænker over det, at lirumlarumleg vist var der sidst vi var der, og det var vist en af de stande jeg var mere begejstret for, så håber der er noget tilsvarende denne gang....

Anmeld Citér

28. april 2016

Diosa85

Loa skriver:

Har jeg også gjort  

Da vi var der for 5-6 år siden synes jeg der var masser af lækre nips til børneværelse og lækkert tøj, så håber da det stadig er sådan...

Super godt tilbud. 

Jeg var derinde sidste år der var der ihvertfald mange gode ting. Men synes ikke der var vilde tilbud som sådan. Men meget hyggeligt at gå rundt derinde og se hvad det er kommet af nye ting 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.