Blå brystvorter? (nærbillede af sagerne)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.493 visninger
13 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. april 2016

Anonym trådstarter

Er 15+6 og da jeg idag er på toilet opdager jeg at mine brystvorter ser sådan her ud???

det har jeg aldrig prøvet før. Nogen bud på hvad det lige drejer sig om?:/

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2016

Anonym trådstarter

Er 15+6 og da jeg idag er på toilet opdager jeg at mine brystvorter ser sådan her ud???

det har jeg aldrig prøvet før. Nogen bud på hvad det lige drejer sig om?:/

Og har ik haft blåt tøj på - og bare rolig, maser ikke brysterne. De er bare ret store, såå

Anmeld Citér

28. april 2016

Mami

Ja det er "bare" øget blod gennemstrømning det er dine blodårer der er blevet tydeligere 

Anmeld Citér

28. april 2016

Mortil2piger18

Det har jeg tit og jeg er ikke gravid, ved dog ikke helt hvorfor de bliver det 

Anmeld Citér

28. april 2016

Krydserfingre

Synes de ser meget normale ud.  

Anmeld Citér

28. april 2016

Anonym trådstarter

Krydserfingre skriver:

Synes de ser meget normale ud.  

Det er ikke normalt her!

Anmeld Citér

28. april 2016

Anonym

Mine så sommetider sådan ud, da jeg ammede meget. Det var oftest døde hudceller, som kunne nulres af og så var de fine og lyserøde indenunder. 

Anmeld Citér

28. april 2016

jenny4

Det kan også være raynauds syndrom - hvis de er hvide først og meget røde efterfølgende. Det ses ofte bed kuldepåvirkning.. Ikke noget der er farligt i øvrigt.

Anmeld Citér

28. april 2016

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
jenny4 skriver:

Det kan også være raynauds syndrom - hvis de er hvide først og meget røde efterfølgende. Det ses ofte bed kuldepåvirkning.. Ikke noget der er farligt i øvrigt.

Ved Raynauds syndrom, er det altså som oftes fingrene der bliver hvide, så blålige og så røde igen.. Har det selv.

Har aldrig oplevet det på brystvorten eller hørt herom. Har udover fingrene selv oplevet det på tæer og øreflip.

Anmeld Citér

29. april 2016

jenny4

Chrissi skriver:

Ved Raynauds syndrom, er det altså som oftes fingrene der bliver hvide, så blålige og så røde igen.. Har det selv.

Har aldrig oplevet det på brystvorten eller hørt herom. Har udover fingrene selv oplevet det på tæer og øreflip.

Det er rigtigt at det oftest er fingrene men det kan også forkomme i brystvorterne - har det selv både der og i fingrene.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.