Er der mulighed for graviditet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2016

Anonym trådstarter

Diosa85 skriver:

Hvis du skal have mens 3/5 så kan du godt prøve og teste nu. Men personligt ville jeg selv vente til 4/5 hvis mens udebliver. 

Jeg vil bare så gerne have svar nu 

Men tak, så må jeg jo vente:/

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2016

MissTas

Anonym skriver:

Ellers så prøv igen om et par dage og så igen om to dage derefter. Hcg fordobler sig hver anden dag  

Anmeld Citér

28. april 2016

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

Ellers så prøv igen om et par dage og så igen om to dage derefter. Hcg fordobler sig hver anden dag  

Okay, tak! 

Anmeld Citér

28. april 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Det kan jeg godt forstå. Men chancen for en positiv test er større ved udebleven mens end hvis man tester før tid. Nogen kan teste allerede nu andre skal gå lang tid over tid.

der sker jo intet ved at teste Idag. Men lad være at bliv alt for skuffet hvis den er negativ for der KAN ændre sig. Ligeledes den anden vej. 

Anmeld Citér

28. april 2016

Anonym trådstarter

Diosa85 skriver:

Det kan jeg godt forstå. Men chancen for en positiv test er større ved udebleven mens end hvis man tester før tid. Nogen kan teste allerede nu andre skal gå lang tid over tid.

der sker jo intet ved at teste Idag. Men lad være at bliv alt for skuffet hvis den er negativ for der KAN ændre sig. Ligeledes den anden vej. 

Jeg bliver ikke skuffet af en negativ test, jeg er kun 17 år og stadig et par teenage år der skal leves, før jeg tænker på børn og skal også kunne forsørge det osv.

Men hvis den er positiv, så må jeg tage den derfra. Jeg er imod aborter, så sådan kommer det ihvertfald ikke til at ende.

Anmeld Citér

28. april 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Jeg bliver ikke skuffet af en negativ test, jeg er kun 17 år og stadig et par teenage år der skal leves, før jeg tænker på børn og skal også kunne forsørge det osv.

Men hvis den er positiv, så må jeg tage den derfra. Jeg er imod aborter, så sådan kommer det ihvertfald ikke til at ende.

Ah ok. Jamen så håber jeg da for dig at den er negativ så du ikke skal stå med sådan en beslutning. 

Anmeld Citér

28. april 2016

Anonym trådstarter

Diosa85 skriver:

Ah ok. Jamen så håber jeg da for dig at den er negativ så du ikke skal stå med sådan en beslutning. 

Tak, og tak for svarene

Anmeld Citér

28. april 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Tak, og tak for svarene

Selv tak. Held og lykke med det hele. 

Anmeld Citér

28. april 2016

Pikku Myy

Anonym skriver:

Den var svag positiv, altså jeg ved bare at det min menstration var der fra den 3/4-8/4. Og ca den 22 april tog jeg en test. Og den viste svag positiv og efterfølgende negativ.

Jeg har hørt at unge på min alder, danner meget hurtigt HCG eller hvad det nu hedder.

Men jeg har ingen forstand på alt det her, jeg har bare været meget utilpas på det sidste, og jeg vil bare gerne have svar nu

hCG-produktionen sættes først i gang når ægget har sat sig i livmoderslimhinden. Jeg vil tro det er omkring en uge efter ægløsning. Dvs ca 3 uger efter menstruation (hvis vi holder os til lærebogen).

Det er svært for os at sige hvorfor din test viste positiv. Vil du gerne være gravid, eller er du nervøs for en graviditet?

Anmeld Citér

28. april 2016

Anonym trådstarter

Pikku Myy skriver:

hCG-produktionen sættes først i gang når ægget har sat sig i livmoderslimhinden. Jeg vil tro det er omkring en uge efter ægløsning. Dvs ca 3 uger efter menstruation (hvis vi holder os til lærebogen).

Det er svært for os at sige hvorfor din test viste positiv. Vil du gerne være gravid, eller er du nervøs for en graviditet?

Jeg er nervøs for en graviditet, jeg er stadig meget ung og kan overhovedet ikke se hvordan jeg skulle kunne forsørge et barn nu. Men sammentidig er jeg imod aborter, men ved ikke endnu.

jeg ved heller ikke hvordan den kunne vise positiv, måske falsk positiv??

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.