Er der mulighed for graviditet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.667 visninger
45 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. april 2016

Anonym trådstarter

Hej, jeg er lidt i tvivl om jeg kan være gravid. Håber nogle kan hjælpe mig lidt.

Jeg er i 3+3, hvis jeg har forstået måden man regner det ud på rigtigt og hvis jeg altså overhovedet er gravid.

Jeg tog en test 2+4, fordi at jeg havde det en smule mærkeligt i kroppen, den viste så svag positiv. Jeg tog nogle teste de næste par dage efter og der var ikke så meget som en skygge af en nr 2 streg.

Men så i hele denne uge, har jeg haft ondt i ryggen, træthed, hovedpine ( som jeg har haft i 1/2 uges tid nu), smule niven i underlivet og oppustet.

Min mens skal komme her den 3/5, men jeg ved ikke om jeg kan tage en test nu igen eller om jeg skal vente og se om min mens kommer? 

Er der nogle der har testet positiv før mens eller om nogle har oplevet det samme som mig ?��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2016

MissTas

Anonym skriver:

Hej, jeg er lidt i tvivl om jeg kan være gravid. Håber nogle kan hjælpe mig lidt.

Jeg er i 3+3, hvis jeg har forstået måden man regner det ud på rigtigt og hvis jeg altså overhovedet er gravid.

Jeg tog en test 2+4, fordi at jeg havde det en smule mærkeligt i kroppen, den viste så svag positiv. Jeg tog nogle teste de næste par dage efter og der var ikke så meget som en skygge af en nr 2 streg.

Men så i hele denne uge, har jeg haft ondt i ryggen, træthed, hovedpine ( som jeg har haft i 1/2 uges tid nu), smule niven i underlivet og oppustet.

Min mens skal komme her den 3/5, men jeg ved ikke om jeg kan tage en test nu igen eller om jeg skal vente og se om min mens kommer? 

Er der nogle der har testet positiv før mens eller om nogle har oplevet det samme som mig ?��

Jeg testede selv positivt da jeg var 3+2 er i dag 10+3 .. Jeg er selv et vældig utålmodigt testmonster men det bedste er at vente med at teste til udebleven mens, da det ellers nemt kan ende i en bio. 

Anmeld Citér

28. april 2016

Ønsker en lille spire..

2+4 er kun 4 dage efter ægløsning, er du sikker på at du fik en positiv test der? 

Anmeld Citér

28. april 2016

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

Jeg testede selv positivt da jeg var 3+2 er i dag 10+3 .. Jeg er selv et vældig utålmodigt testmonster men det bedste er at vente med at teste til udebleven mens, da det ellers nemt kan ende i en bio. 

Okay, så må jeg vente��

Tak for svaret��

Anmeld Citér

28. april 2016

Anonym trådstarter

Ønsker en lille spire.. skriver:

2+4 er kun 4 dage efter ægløsning, er du sikker på at du fik en positiv test der? 

Jeg har ingen ide om hvornår jeg har æggeløsning, for det her er slet ikke planlagt.

Men jeg har læst på nettet at den sidste dag af sin sidste menstration, er fra den dag man tæller uger. Jeg ved ikke om jeg har forstået det rigtigt :I

Anmeld Citér

28. april 2016

MissTas

Anonym skriver:

Jeg har ingen ide om hvornår jeg har æggeløsning, for det her er slet ikke planlagt.

Men jeg har læst på nettet at den sidste dag af sin sidste menstration, er fra den dag man tæller uger. Jeg ved ikke om jeg har forstået det rigtigt :I

Det er første dag i sidste mens du skal tælle fra

Anmeld Citér

28. april 2016

Diosa85

Hvis du skal have mens 3/5 så kan du godt prøve og teste nu. Men personligt ville jeg selv vente til 4/5 hvis mens udebliver. 

Anmeld Citér

28. april 2016

Ønsker en lille spire..

Ja, det er rigtigt. Og ægløsning falder ca. 2 uger efter sidste menustration 1. Dag. Så det vil sige at du højst sandsynligt havde ægløsning omkring 2+0, så det er ikke muligt at teste positiv for graviditet 4 dage efter ægløsning. 

Anmeld Citér

28. april 2016

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

Det er første dag i sidste mens du skal tælle fra

Det var også det jeg mente, jeg havde sidst mens den 3/4. 

Anmeld Citér

28. april 2016

Anonym trådstarter

Ønsker en lille spire.. skriver:

Ja, det er rigtigt. Og ægløsning falder ca. 2 uger efter sidste menustration 1. Dag. Så det vil sige at du højst sandsynligt havde ægløsning omkring 2+0, så det er ikke muligt at teste positiv for graviditet 4 dage efter ægløsning. 

Den var svag positiv, altså jeg ved bare at det min menstration var der fra den 3/4-8/4. Og ca den 22 april tog jeg en test. Og den viste svag positiv og efterfølgende negativ.

Jeg har hørt at unge på min alder, danner meget hurtigt HCG eller hvad det nu hedder.

Men jeg har ingen forstand på alt det her, jeg har bare været meget utilpas på det sidste, og jeg vil bare gerne have svar nu

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.