Jeg fortryder ikke mit valg. Jeg fortyder ikke at jeg er blevet gravid - men der er dage hvor jeg tænker om jeg kan!
Jeg tør ikke sige det højt for jeg af alle burde være glad og lykkelig for at være gravid. Især efter Isaac og især efter den kamp vi bagefter har måtte kæmpe. Sandheden er at jeg er pisse bange. Bange for graviditeten, men også bange for om jeg kan klare det psykisk.
At miste Isaac har selvfølgelig sat sine spor, men psykisk har det også krævet rigtig rigtig meget af mig. Behandlingen synes jeg også har været rigtig hård, så der er dage hvor jeg tænker om jeg overhovedet har mere psyke tilbage til at klare 6 måneder mere?
Hver morgen når jeg skal tage min innohep minder det mig om det der er sket, jeg kan ikke gå en dag uden at blive mindet om det, for sprøjten er jo det tegn jeg har på min fortid. Innohep er det der gjorde at jeg ikke fik Isaac og nu tager jeg det for at skåne det her barn og denne graviditet, men jeg kunne ikke skåne Isaac mod den skide sygdom.
Selvom jeg skal til tidlig MD skanning den 12. maj, så føler jeg bare at det er 100 år siden jeg har set babyen og 100 år til jeg skal se den igen. Jeg er så angst for at der skal ske noget. Puuhh det bliver nogle lange måneder.
Der skal ikke være tvivl om at jeg ELSKER mit kommende barn og jeg GLÆDER mig til at blive mor igen og som jeg startede mit indlæg så fortryder jeg ikke det her barn eller min graviditet - jeg er nok bare bange fordi jeg ikke kender den lykkelige slutning.
Skulle bare lige lufte ud i mine tanker
Anmeld
Citér