Hvorfor deler ægget sig ikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2016

Baby-Crazy

mth skriver:

Hej, 

jeg ved ikke om det hjælper men i de måneder hvor jeg ikke har været i behandling har jeg taget noget der hedder Maca som smager hæsligt men skulle give bedre æg kvalitet. Derudover har jeg taget noget der hedder fertility blend som er et blanding af vitaminer og vitex. Jeg er gået fra slet ikke have menstruation/æl til 30 dages cyklus så et eller andet har de gjort ved mig måske kunne det være værd at prøve.. Jeg har derudover gået til zoneterapi/akupunktur men de piller har helt sikkert haft det største effekt på mig. Du siger bare til hvis du har lyst til høre mere

Jeg har prøvet "Babyklister", men alle de mærkelige produkter er ikke rigtig noget for mig!

Jeg har overvejet akupunktur og zoneterapi mange gange, men har nok egentlig ikke rigtig haft overskud til at få det gjort 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2016

mth

Baby-Crazy skriver:

Jeg har prøvet "Babyklister", men alle de mærkelige produkter er ikke rigtig noget for mig!

Jeg har overvejet akupunktur og zoneterapi mange gange, men har nok egentlig ikke rigtig haft overskud til at få det gjort 

Helt okay..synes bare det var så synd for jer

Jeg håber det bedste for jer. 

Anmeld Citér

26. april 2016

Baby-Crazy

mth skriver:

Helt okay..synes bare det var så synd for jer

Jeg håber det bedste for jer. 

Tak 

og undskyld jeg kaldte det for "mærkelige" produkter 

Det var ikke ment som at de ikke KAN fungere!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.