Hvorfor deler ægget sig ikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.291 visninger
12 svar
2 synes godt om
25. april 2016

Baby-Crazy

Nedtrykt er vist ikke ordet! Har ligget i sengen hele dagen og stortudet!

Dagen idag skulle have stået på ægoplægning, men desværre havde mine æg ikke delt sig

Nu prøver jeg at tænke mere klart over situationen... Og tænker hvad er nu galt?

Var vi bare uheldige at det ikke skete eller hvad kan årsagen være? Hvad er jeres erfaring?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2016

esioul

Baby-Crazy skriver:

Nedtrykt er vist ikke ordet! Har ligget i sengen hele dagen og stortudet!

Dagen idag skulle have stået på ægoplægning, men desværre havde mine æg ikke delt sig

Nu prøver jeg at tænke mere klart over situationen... Og tænker hvad er nu galt?

Var vi bare uheldige at det ikke skete eller hvad kan årsagen være? Hvad er jeres erfaring?

Det er meget normalt at mange æg går til undervejs. 

Det kan være de er fragmenterede eller af dårlig kvalitet og så er det jo "godt nok" at de bliver sorteret fra 

Anmeld Citér

25. april 2016

Baby-Crazy

esioul skriver:

Det er meget normalt at mange æg går til undervejs. 

Det kan være de er fragmenterede eller af dårlig kvalitet og så er det jo "godt nok" at de bliver sorteret fra 

Jeg har jo aldrig prøvet at have et befrugtet æg før, så er meget nervøs for at der er andre årsager til at det ikke kan lykkedes med baby

Mine lukkede æggeledere var rigelig årsag!

Anmeld Citér

25. april 2016

esioul

Baby-Crazy skriver:

Jeg har jo aldrig prøvet at have et befrugtet æg før, så er meget nervøs for at der er andre årsager til at det ikke kan lykkedes med baby

Mine lukkede æggeledere var rigelig årsag!

Jeg ville ikke være nervøs endnu. men få æg, er det sårbart og ikke noget unormalt i at ingen klarer turen. Min søster havde 13 æg og kun et duede. 

Anmeld Citér

25. april 2016

Baby-Crazy

esioul skriver:

Jeg ville ikke være nervøs endnu. men få æg, er det sårbart og ikke noget unormalt i at ingen klarer turen. Min søster havde 13 æg og kun et duede. 

Ja okay én ud af 13... Det var ik mange 

Jeg har netop læst at der skal 20 æg til ét barn... Whaaaat? Med de få æg jeg kan lave så kommer det jo til at tage år!

Hvordan jeg skal overleve ÆU igen ved jeg ikke! Jeg har stadig mega ondt! Føles som om jeg er blevet sparket 20 gange i maven

Anmeld Citér

25. april 2016

esioul

Baby-Crazy skriver:

Ja okay én ud af 13... Det var ik mange 

Jeg har netop læst at der skal 20 æg til ét barn... Whaaaat? Med de få æg jeg kan lave så kommer det jo til at tage år!

Hvordan jeg skal overleve ÆU igen ved jeg ikke! Jeg har stadig mega ondt! Føles som om jeg er blevet sparket 20 gange i maven

Det er også bare rigtig hårdt og opslidende.  

Der er desværre ingen der kan sige hvornår det lykkedes. For nogle går det stærkt og andre må kæmpe videre. 

Du kan bestemt ikke gøre mere, det er ikke din skyld og det er ikke noget du er herre over 

Anmeld Citér

25. april 2016

Baby-Crazy

esioul skriver:

Det er også bare rigtig hårdt og opslidende.  

Der er desværre ingen der kan sige hvornår det lykkedes. For nogle går det stærkt og andre må kæmpe videre. 

Du kan bestemt ikke gøre mere, det er ikke din skyld og det er ikke noget du er herre over 

Tak 

Jeg prøver at finde modet!

Anmeld Citér

25. april 2016

Mille:)

Åhh føler sådan med dig... Vi har været igennem 5 ægudtagninger og har aldrig oplevet at få et æg lagt tilbage... Enten deler de sig ikke og ellers deler sig sig på en fragmenteret måde så de heller ikke kan bruges...

Nu er vi lige skiftet over til det private og håber at de kan gøre noget så æggene bliver bedre 

Rigtig meget held og lykke 

Anmeld Citér

25. april 2016

Baby-Crazy

Mille:) skriver:

Åhh føler sådan med dig... Vi har været igennem 5 ægudtagninger og har aldrig oplevet at få et æg lagt tilbage... Enten deler de sig ikke og ellers deler sig sig på en fragmenteret måde så de heller ikke kan bruges...

Nu er vi lige skiftet over til det private og håber at de kan gøre noget så æggene bliver bedre 

Rigtig meget held og lykke 

ååååh det var mange!!! Jeg kommer aldrig igennem så mange!

Held og lykke til dig 

Anmeld Citér

26. april 2016

mth

Baby-Crazy skriver:

ååååh det var mange!!! Jeg kommer aldrig igennem så mange!

Held og lykke til dig 

Hej, 

jeg ved ikke om det hjælper men i de måneder hvor jeg ikke har været i behandling har jeg taget noget der hedder Maca som smager hæsligt men skulle give bedre æg kvalitet. Derudover har jeg taget noget der hedder fertility blend som er et blanding af vitaminer og vitex. Jeg er gået fra slet ikke have menstruation/æl til 30 dages cyklus så et eller andet har de gjort ved mig måske kunne det være værd at prøve.. Jeg har derudover gået til zoneterapi/akupunktur men de piller har helt sikkert haft det største effekt på mig. Du siger bare til hvis du har lyst til høre mere

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.