For fed!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2016

ESV

hmmm prøv at læse din besked igennem og se hvor mange begrænsninger du laver for dig selv, drop dem og du er rigtig godt på vej! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2016

Diosa85

Hmm er det bare mig eller lugter den ikke meget af troll ??

vægten siger nu 85 kg. Så vidt jeg ved så godkender læger ikke Plastikkirurgi til hudreducering og sammensætning af mavemuskler FØR man kan se hvor slemt resultatet af vægttabet står til. 

Anmeld Citér

25. april 2016

Rauw

Diosa85 skriver:

Hmm er det bare mig eller lugter den ikke meget af troll ??

vægten siger nu 85 kg. Så vidt jeg ved så godkender læger ikke Plastikkirurgi til hudreducering og sammensætning af mavemuskler FØR man kan se hvor slemt resultatet af vægttabet står til. 

Hvis det allerede nu ses at huden er ødelagt og hænger som et forklæde af hud så kan man sagtens blive forhåndsgodkendt. 

Anmeld Citér

25. april 2016

LOL

Anonym skriver:

Hvad gør man lige????

Jeg er mor til 5! (De sidste 2 tvillinger)

Jeg har en lungesygdom med kun 63 % kapacitet!

Jeg vejer 20 kg for meget!

Er netop kommet fra lægen som har sagt ok til at henvise til plastik når jeg har smidt dem! (Fjernelse af maveskind, navlebrok og sammensætning af mavemuskler)

Men hvordan!? ��

Jeg ridder det jeg kan, og går ture når tiden er der.

Og så er jeg ved gud da bare mega kræsen!!!!!!! 

Hvad gør jeg? Er der nogen med en mirakel ide? 

Jeg spiser ikke varme grønsager andet en løg i gryderetter fx.

JEG DRIKKER IKKE VAND! 

Hvordan skal jeg komme bedst videre!? Skal siges jeg også har prøvet at købe diverse motionsprogramme man kan lave hjemme i stuen! Men holder gejsten en uge Max og så keder jeg mig �� 

Jeg VED godt jeg er umulig!!! Men for filan hvor jeg har behov for noget mere motivation og hjælp! Lægen vil ikke hjælpe....

Kan snart kun se en mulighed. Og det er at jeg bare går i sultning ..

Skal siges inden jeg overhovedet blev gravid med min allerførste for over 6 år siden. Vejede jeg kun 49 kg.

Siden da har det gået op og ned.

Men nu siger den 85 kg ! �� 

Du er ikke træt nok af din vægt hvis du hverken drikker vand eller spiser grøntsager 

Anmeld Citér

25. april 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Hvis du drikker sodavand osv istedet for vand - så allerede der kan du ændre noget til din fordel  

arbejd med din kræsenhed. Det kan lade sig gøre. Jeg har været ekstrem kræsen, og levede kun af det samme. Idag spiser jeg mange ting 

Måske skal du have en du kan følges med eller en som sparker dig bag i

Anmeld Citér

25. april 2016

Diosa85

Rauw skriver:

Hvis det allerede nu ses at huden er ødelagt og hænger som et forklæde af hud så kan man sagtens blive forhåndsgodkendt. 

Okay. Troede ikke man kunne forhåndsgodkendes da man jo ikk kender endeligt resultat. 

Anmeld Citér

25. april 2016

Rauw

Diosa85 skriver:

Okay. Troede ikke man kunne forhåndsgodkendes da man jo ikk kender endeligt resultat. 

Kunne forstille mig at man efter 6 børn og ødelagte mavemuskler og overvægt usund kost og nul motion sagtens kan forudse at det endelige resultat blir en katastrofe 

Anmeld Citér

25. april 2016

Diosa85

Rauw skriver:

Kunne forstille mig at man efter 6 børn og ødelagte mavemuskler og overvægt usund kost og nul motion sagtens kan forudse at det endelige resultat blir en katastrofe 

Jo jo det tror jeg da bestemt også. Men troede ikke man kunne forhåndsgodkendes før man kendte det endelige resultat så man vidste præcis hvilket indgreb der var tale om. 

Anmeld Citér

25. april 2016

årgang84

Profilbillede for årgang84

Træn din hest fra jorderen. Og nej ik at du står på midten og blir rundtosset. 

Interval lunte og løb med hesten. Det er et godt fif 

Anmeld Citér

25. april 2016

viben

Mht. de delte mavemuskler bliver jeg simpelthen nødt til at anbefale dig www.mavenogmig.dk

99% kan undgå operationen!! Og samtidig lærer man at behandle sin krop bedre, så man ikke ender samme sted igen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.