For fed!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.214 visninger
19 svar
54 synes godt om
25. april 2016

Anonym trådstarter

Hvad gør man lige????

Jeg er mor til 5! (De sidste 2 tvillinger)

Jeg har en lungesygdom med kun 63 % kapacitet!

Jeg vejer 20 kg for meget!

Er netop kommet fra lægen som har sagt ok til at henvise til plastik når jeg har smidt dem! (Fjernelse af maveskind, navlebrok og sammensætning af mavemuskler)

Men hvordan!? ��

Jeg ridder det jeg kan, og går ture når tiden er der.

Og så er jeg ved gud da bare mega kræsen!!!!!!! 

Hvad gør jeg? Er der nogen med en mirakel ide? 

Jeg spiser ikke varme grønsager andet en løg i gryderetter fx.

JEG DRIKKER IKKE VAND! 

Hvordan skal jeg komme bedst videre!? Skal siges jeg også har prøvet at købe diverse motionsprogramme man kan lave hjemme i stuen! Men holder gejsten en uge Max og så keder jeg mig �� 

Jeg VED godt jeg er umulig!!! Men for filan hvor jeg har behov for noget mere motivation og hjælp! Lægen vil ikke hjælpe....

Kan snart kun se en mulighed. Og det er at jeg bare går i sultning ..

Skal siges inden jeg overhovedet blev gravid med min allerførste for over 6 år siden. Vejede jeg kun 49 kg.

Siden da har det gået op og ned.

Men nu siger den 85 kg ! �� 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2016

Pikku Myy

Anonym skriver:

Hvad gør man lige????

Jeg er mor til 5! (De sidste 2 tvillinger)

Jeg har en lungesygdom med kun 63 % kapacitet!

Jeg vejer 20 kg for meget!

Er netop kommet fra lægen som har sagt ok til at henvise til plastik når jeg har smidt dem! (Fjernelse af maveskind, navlebrok og sammensætning af mavemuskler)

Men hvordan!? ��

Jeg ridder det jeg kan, og går ture når tiden er der.

Og så er jeg ved gud da bare mega kræsen!!!!!!! 

Hvad gør jeg? Er der nogen med en mirakel ide? 

Jeg spiser ikke varme grønsager andet en løg i gryderetter fx.

JEG DRIKKER IKKE VAND! 

Hvordan skal jeg komme bedst videre!? Skal siges jeg også har prøvet at købe diverse motionsprogramme man kan lave hjemme i stuen! Men holder gejsten en uge Max og så keder jeg mig �� 

Jeg VED godt jeg er umulig!!! Men for filan hvor jeg har behov for noget mere motivation og hjælp! Lægen vil ikke hjælpe....

Kan snart kun se en mulighed. Og det er at jeg bare går i sultning ..

Skal siges inden jeg overhovedet blev gravid med min allerførste for over 6 år siden. Vejede jeg kun 49 kg.

Siden da har det gået op og ned.

Men nu siger den 85 kg ! �� 

Har du overvejet at arbejde med din kræsenhed? Så ville du få lidt flere muligheder.

Anmeld Citér

25. april 2016

NCB89

Madlog.dk, eller anden kalorietæller.
Så kan du spise som du vil, bare du holder dig inden for kalorierne der er beregnet.

Det er lidt den eneste måde jeg kan se, med alle de begrænsninger.

Anmeld Citér

25. april 2016

serinasmor

Hvorfor drikker du ikke vand ?  

Og at du ikke spiser varme grøntsager er vel ingen hindring ... Det er forår og tid til salater og mager fisk, skalddyr og kylling på grillen ... Køb en kogebog med salater så der bliver forskellige valgmuligheder og i ikke bare altid får det samme

Og til efteråret kan du jo overveje at rive (på mindste rivejern) gulerødder og pastinak fx i kødsovs eller blende fx broccoli og putte i gryden...

Og hvis det er alle grøntsager så overvej hypnose (det virkede for ham i "rigtige mænd" ) 

Anmeld Citér

25. april 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Det er jo i køkkenet, at du skal sætte ind. Du kan jo træne nok så meget, men hvis du spiser det forkerte, så rykker vægten sig ikke.

Spis kylling og ris i alle mulige variationer. Der findes en masse måder at lave det på. Fisk er super sundt og smager fantastisk. 

Google lidt rundt og find nemme opskrifter.

Kolde grøntsager og frugt. Agurk, tomat, avokado, majs, ærter, jordbær, blåbær, gulderødder! Lav en salat præcis som du kan lide den. Der er ingen regler. 

Drop dressing og sovs. Drop Hvidt brød, pasta og kartofler. Og drop sodavand og energidrikke.

Anmeld Citér

25. april 2016

Sedigfor

Drik et stort glas vand en halv time inden du skal spise. Tænk over hvad du dupper i munden.

Anmeld Citér

25. april 2016

Newsence

Mine børn ville heller ikke spise grønsager så jeg blendede dem til mos og puttede det i Eks kødsovsen. Det giver så lidt smag at de ikke opdagede det.. 

Og så må du jo spise kolde grønsager og salater.. 

Jeg hører desværre en masse undskyldninger for ikke at spise det rigtige. Drop dem og du når langt.

og så ved jeg godt man får motion af ridning ( rider selv) men det er jo ikke det mest effektive vel? Hesten får trods alt mere motion end du gør. Så hvis tiden er et problem så ville jeg droppe mindst halvdelen af ridningen og så lave noget andet sport. Eks  svømning 

Anmeld Citér

25. april 2016

Krydserfingre

Ej undskyld men du drikker ikke vand? Hvad f*nden drikker du så dagen lang? 

Alle kan drikke vand så måske du skal arbejde lidt med det, om ikke andet så må du tvinge dig selv. Derudover er der mange retter med frisk salat - så er det ikke varmt som du ikke kan lide. 

Anmeld Citér

25. april 2016

Rauw

Jeg troede faktisk man døde hvis man ikke drak vand? Hvad drikker du så? 

Spis mager kylling uden skind, fedt eller noget og salat, og i salaten kan du jo putte lige det i du kan li, bare ikke dressing, spis sådan hver dag i flere uger og dyrk noget motion og træning. Ridning er vist ikke rigtig motion men mere en hobby, prøv at cykle eller svømme, det er nemt men det virker. Det virkede ihvertfald her. 

Anmeld Citér

25. april 2016

Mortil2+

Det handler jo også lidt om at være viljestærk.

Hvis du gerne vil tabe sig, så spis mindre og dyrk det motion du kan - men bli ved, også selvom det keder dig. Det skal bare ikke være sjovt at tabe sig.....

Men ønsker dig al mulig held og lykke med det :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.