Ud med baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2016

Anonym trådstarter

Mortilah skriver:

Jeg er helt enig i ovenstående. Vil så bare tilføje - prøv igen og igen. De små udvikler sig enormt meget på kort tid og vupti så er den tid ovre hvor det var svært at komme ud. 

Mine egne har jeg taget med ud få dage efter fødslen og de er vant til at være "i byen" mange timer. Men indimellem var der også faser hvor jeg tænkte "åh nej nu kan vi ikke tage bussen for så græder hun jo.." Men en uge senere var det så igen ikke noget problem. Lige nu, næsten 5 mdr er humøret højt uanset hvad vi laver, men oplever bare at den slags ændrer sig ofte og man må bare forsøge sig igen. For tre uger siden var der lige en uge hvor jeg intet kunne uden gråd.. Altså: giv ikke op!  

Mange tak for den opmuntrende besked! Så er der altså håb forude! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2016

Anonym trådstarter

...<3... skriver:

Ny ved jeg ikke hvordan du gør det, men det der med barnevogne kan i det hele taget være grænseoverskridende for barnet hvis det kun foregår når i skal ud  har du prøvet at øve barnet i at ligge i barnevognen når i er hjemme? For så er der kun 1 ting der ændrer sig ad gangen  måske er barnevognen mere tryg når i skal ud, hvis barnet ved at "det her er min barnevogn,  og her kan jeg være tryg"

Vi bruger barnevognen ude i vores egen have og i en periode stod den skiftevis i køkkenet og i stuen, så sad/lå han i den mens vi lavede mad og andet. Men det var ikke så populært. Men ja, jeg tror det er ved at vende. Nu skriger han ikke på hele turen! Så det er en klar forbedring 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.